mammatillMelwin

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Caroline Lensen - 27 november 2010 18:50

Idag vaknade vi klockan 09.00 av en liten sötnos som kom in och "pratade" med oss. Så då fick mamma så snällt och fint gå upp och göra frukost till den lilla prinsen :) Mormor började jobba klockan 7 i morse så Melwin hade sovit kvar hos morfar och vaknade klockan 6, så morfar och Melwin låg och myste till klockan 9 hihi.

Sen när frukosten var avklarad så åkte min pappa och Magnus iväg för att köpa bränsle till snmöslungan som mamma och pappa har köpt. Min pappas lilla leksak, ni skulle se honom när han gick här utanför och skottade snön han såg ut som ett litet barn i en leksaksaffär. Min söta lilla pappa. När dom var iväg så köpte också morfar en pulka ifrån honom och mormor. Så idag har Melwin fått sin första pulka och åkt sin första pulka tur, han var lite skeptisk till en början men när mormor sen sprang lite lätt med Melwin så skrattade han gott i sin fina pulka. ( Bilder kommer i morgon när vi kommer hem igen ). Nu skall jag färga håret på min mamma sen blir det kvällsmat till Melwin och natten för honom. Sen skall vi vuxna kolla på film och efter filmen skall jag plugga och senare sen så skall jag skriva om nästa ämne.

Av Caroline Lensen - 27 november 2010 02:18

Nej nu skall jag försöka att sova, ganska tidigt för att vara mig får väll passa på nu när melwin ändå sover hos sin mormor och morfar och jag ändå inte kan skriva så mycket eftersom datan står precis utanför deras rum så dom blir väl galna av allt tryckande på tagenterna, de är de som är skönt med att bo i eget för där gör man nästan som man vill :)

Natti natti på er och tack alla läsare för att ni läser min blogg :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards