mammatillMelwin

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Caroline Lensen - 9 november 2010 23:55

Ja jag har abstenens....vi har bestämt att vi skall sluta äta godis och dricka läsk :) under en period haha ni som känner mig tänker nog lycka till!! Och tro mig innerst inne så tänker faktiskt jag så med. Så detta är min andra dag utan onyttigheter och för snart 2 år sedan slutade jag ju att röka och har inte rört en cigg sen dess och jag tror fan att de var lättare att sluta med än vad de är att sluta med godis.

Jag liksom till och med drömmer om stora chokladkakor och coca-cola liksom.

Men men jag hoppas att jag skall klara detta!! Kommer hålla er uppdaterade så får vi se hur de går som sagt dag två är avklarad och skall nu gå och sova eftersom mitt sug just nu är väldigt högt.

Natti natti och nu kommer jag sängen :) haha till mina drömmar om choklad ;)

Av Caroline Lensen - 9 november 2010 23:50

Haha det verkar som en bra kombination tycker ni inte :) Nu har det varit två långa nätter irad och dags för mig att ta en tidig kväll idag så kanske jag känner mig lite utvilad i morgon.

Men jag har fått in min matteinlämning som jag fick 21 av 26 rätt på och sen så har jag också skickat in två uppgifter i Rättskunskap. Den ena var försenad och den andra var veckans uppgift. Idag fick jag klart min bokrecension i Engelska. Så nu är de bara att fortsätta med restan haha. Skall bli skönt sen med lite jullov innan nästa termin börjar. Så de är väl vad som hänt faktiskt.

Någon som provade att göra Philadelphiaglassen som jag skrev om i mitt förr förra inlägg?? Vore kul att veta vad ny tyckte i såna fall :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards