mammatillMelwin

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Caroline Lensen - 7 november 2010 02:37

Nu skall jag gå och ha ett allvarligt möte med John Blund och de är bäst för honom att han passar tiden ;) haha Är så sjukt trött så behöver nog inte oroa mig. Man blir ganska trött av att räkna matte i ca 4 timmar. Sitter och funderar på om jag skall orka läsa några sidor i min bok eller om jag skall vänta med det till i morgon....vi får se boken ligger ju vid sängen så ångrar jag mig är den ju inte långt bort.


Så en liten uppdatering av vad som hänt under dagen...hmm inte så mycket var ner till Ica en sväng förut idag för att köpa ett rutat block...och då var jag ju så smart att jag tänkte att jag skulle prova och gå in mina vinterskor....men de skulle jag inte ha gjort för nu har jag värsta skoskaven på mina stackars små hälar....sen så har Melwin spytt idag också :( han fick mat som jag hade gjort och så låg vi och myste i soffan och helt plötsligt spyr han bara upp allt... och så tog Magnus honom så att jag kunde gå upp ur soffan och då spydde han mer... så jag vet inte vad det var men han spydde inte mer sen i alla fall. Så han åt sin kvälls gröt som han skulle. MEn han var svår att få att somna ikväll men de gick till slut så när klockan var 23.00 så sov den lilla ängeln och nu skall jag med gå och sova. Natti natti, fast ni sover ju säkert redan sen länge :) haha Puss och kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards