mammatillMelwin

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Caroline Lensen - 10 november 2010 13:27

Det vart aldrig någon tidig sömn igår.. :( så idag är jag nästan lika trött som jag brukar vara om inte tröttare haha. Och de kyliga vädret ute är nog de enda just nu som hindrar mig från att gå ner till Ica och köpa lite godis...eller min envishet också kanske. Jag trodde inte att de skulle vara så svårt...någon som kanske har något tips på vad man kan göra för att lindra sockerbegäret lite eller är de bara att kämpa på kanske. Jag menar jag klarade att sluta röka och då borde jag verkligen klara att sluta äta godis under en period.

Så vad händer idag?? Jag skall försöka att göra lite i ordning här med hjälp av min andre hälft :) sen blir de en hel del pluggande också har några uppgifter som jag måste komma ikapp med och sen så har jag en redovisning i engelska i morgon där jag skall prata om min bok jag läst. Usch jag som hatar muntliga redovisningar och blir jätte nervös och får typ panik. Men jag skall klara detta och de skall bli bra också :)

Nu skall jag sätta lite fart här. Kram på er!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards