mammatillMelwin

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Fin sommardag!

Av Caroline Lensen - 28 juni 2011 22:27

Idag har vi haft en jätte fin sommardag efter våran promenad idag och efter att Melwin hade sovit lite så plockade vi i ordning lite hemma och diskade lite också. Sen har jag monterat ihop Melwins nya säng som han fått av Liam, så nu måste vi bara fixa en madrass. Fasen vad jag saknar att bo nära ett IKEA varuhus :) Vi har bett melwins mormor och morfar att köpa med en nästa gång dom är på IKEA så tills dess så får Melwin ligga i våran säng eftersom spjälsängen nu är nedpackad, och skall jag vara ärlig så har den faktiskt inte använts så mycket då Melwin är väldigt svår att komma till ro och har svårt att sova en hel natt ensam. Men nu skall vi försöka med hans nya säng, kanske kan det vara så att han känt sig lite instängd i spjälsängen och att det är svårt att ligga jämte honom och natta honom i den så han somnar på rätt plats med en gång.

Just nu sitter jag här i sovrummet jämte lilleman när han sover för så fort jag försöker att gå ut då vaknar han....så som sagt han sover ganska dåligt.

Men jag skall snart försöka smita ut och låta musiken vara på så kanske han sover lite bättre. Hoppas eran dag i denna sommarvärme har varit lika bra och mysig som våran har varit. Massa kramar till er så länge!!!

 
 
mysan

mysan

28 juni 2011 22:33

håller me dej till 100% och tusen tack för dina starka och fina ord! :)

http://myedenvad.blogg.se

 
canaz

canaz

29 juni 2011 02:25

Hej, kolla gärna och läs min skönhetsblogg.

/canaz :)

http://www.nattstad.se/canaz

Caroline Lensen

29 juni 2011 11:27

Skall kika in :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Lensen - 6 juli 2011 21:45

Nu har jag bytt plats på min blogg och hoppas att ni skall följa mig där istället :)   http://melwinomamma.blogg.se ...

Av Caroline Lensen - 4 juli 2011 20:34

Då var det måndag igen... undrar egentligen hur många måndagar man kommer att vara med om innan man dör...IDag vaknade Melwin tidigt efter att ha skrikit till klockan halv tre på natten...vet inte varför riktigt mer än att han hellre ville vara uppe ...

Av Caroline Lensen - 3 juli 2011 13:39

Ja i helgen är vi i Trädet hos mina föräldrar, fast av dom två så är det bara min pappa som är här. Min mamma är i Göteborg och jobbar. Här är också två av mina bröder och min morfar var här igår men åkte tidigt idag för att åka på en loppis. Igår gj...

Av Caroline Lensen - 1 juli 2011 23:29

Ja idag har föräldrarna Lensén legat hemma sjuka med en liten piggelin kille, som haft en massa energi. Klockan 14.20 fick jag en tid till läkaren eftersom jag trodde jag fått hasfluss, men som tur var så var det inte så. När vi kom hem åt vi lite ma...

Av Caroline Lensen - 30 juni 2011 17:32

Ja idag har jag och Melwin varit hos tandläkaren och dom kollade hans tänder och jag fick beröm för att jag borstat dom så fint och dom tyckte han hade jätte fina tänder :) Då växte jag några meter kan jag ju ärligt säga. För ja det är jag som sköter...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards