mammatillMelwin

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Tisdag!

Av Caroline Lensen - 28 juni 2011 15:30

Ja då har man varit lite dålig på uppdatering, men vi hade en jätte mysig helg hemmas hos mamma och pappa i trädet, och tillslut blev vi alla syskon samlade utom Robban :( Mycket trist att det skall vara så långt mellan oss. Men hoppas att vi ses snart.

Just nu ligger min prins och sover efter att ha varit ute på en promenad utan att åka vagn nästan någonting och då var vi ändå ute i nästan en timme. Han tycker det är jätte mysigt att gå och inte behöva åka vagnen. Men jag tar med den ändå när vi går lite längre sträckor för man vet ju aldrig, sen är det skönt att ha något att lägga saker i. Och jag menar han är ju bara 20 månader så inte dags att sluta med den ännu, men jag tycker det är kul att han gillar och gå och inte gnäller så fort man vill gå en bit. Sen lekte vi lite och så var vi på Willys och handlade, och eftersom Melwin var så duktig så fick han en glass och ett sandleksaks sett :) så i morgon blir det ut i sandlådan för mig och lilleman :) Mysigt.

Nu kommer i alla fall här en hög med bilder som togs av min käre bror i midsommar, han tog många fina kort på alla men eftersom jag inte vet hur vissa ställer sig till att ligga ute på nätet så kommer här bara bilder på lilleman :)

Nu skall jag plocka lite innan Melwin vaknar. Massa kramar till er, och kom ihåg att dricka massa vätska nu när det är sååå varmt och skönt ute :)


                                   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Lensen - 6 juli 2011 21:45

Nu har jag bytt plats på min blogg och hoppas att ni skall följa mig där istället :)   http://melwinomamma.blogg.se ...

Av Caroline Lensen - 4 juli 2011 20:34

Då var det måndag igen... undrar egentligen hur många måndagar man kommer att vara med om innan man dör...IDag vaknade Melwin tidigt efter att ha skrikit till klockan halv tre på natten...vet inte varför riktigt mer än att han hellre ville vara uppe ...

Av Caroline Lensen - 3 juli 2011 13:39

Ja i helgen är vi i Trädet hos mina föräldrar, fast av dom två så är det bara min pappa som är här. Min mamma är i Göteborg och jobbar. Här är också två av mina bröder och min morfar var här igår men åkte tidigt idag för att åka på en loppis. Igår gj...

Av Caroline Lensen - 1 juli 2011 23:29

Ja idag har föräldrarna Lensén legat hemma sjuka med en liten piggelin kille, som haft en massa energi. Klockan 14.20 fick jag en tid till läkaren eftersom jag trodde jag fått hasfluss, men som tur var så var det inte så. När vi kom hem åt vi lite ma...

Av Caroline Lensen - 30 juni 2011 17:32

Ja idag har jag och Melwin varit hos tandläkaren och dom kollade hans tänder och jag fick beröm för att jag borstat dom så fint och dom tyckte han hade jätte fina tänder :) Då växte jag några meter kan jag ju ärligt säga. För ja det är jag som sköter...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards