mammatillMelwin

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Caroline Lensen - 3 juni 2011 13:12

Shit vad tiden går fort, Melwin blev 19 månader bara för några dagar sedan. Vart har tiden tagit vägen liksom. Just nu är han borta på semester från sina föräldrar, med mormor och morfar i Uppsala och hälsar på kusiner morbröder och Liam och moster Jessica :)

Så jag tänkte bjuda på en bild bom på Melwin, kan lova att det var svårt att välja ut bilder av alla ca 4000 kort men här är några :) titta och njut för det göra jag med en glädjetår i ögat :)


                                                                                                                                                                                                                                                                                                             


Som sagt finns mycket mer bilder men finns en hel del fina med melwin när han är med andra människor mormor och morfar och morbröder men av osäkerhet till vad dom tycker om att vara med här så fick jag undvika att ta med dessa.


 

Av Caroline Lensen - 3 juni 2011 04:36

Kommer ni ihåg att jag för någon vecka sedan skrev att vi hade varit på Liseberg och jag lovade att jag skulle lägga upp bilder från Melwins premiärbesök och premiäråk från Liseberg nu kommer dom efterlängtade bilderna.

Melwin åkte på liserg kaninresan och farfarsbilar. När vi åkte kaninresan var han väldigt fundersam och såg väldigt konsentrerad ut. Och farfarsbilar var en höjdpukt. Nöjd och glad att få sitta ensam bakomratten.

Vi hade en jätte mysig liten stund inne på liseberg inann magnus var tvungen att åka och jobba.


                             



 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards