mammatillMelwin

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Caroline Lensen - 23 juni 2011 22:51

Ja denna veckan har innehållit ganska mycket hittils. sjukt bar, städning, myspys och en hel del annat. Men inget jätte märkvärdigt faktiskt. Men om det händer något mer under veckan som kan vara kul att skriva med så lägger jag till det :)

Av Caroline Lensen - 23 juni 2011 15:53

Så nu har jag gjort en ny header som får vara så länge, är inte helt nöjd men den får som sagt duga. Sen har jag alltid undrat hur folk gör vattenstämplar på sina bilder, nu har jag med lite sent hihi hittat dit så hädanefter så kommer mina bilder se ut så här :)


  


eller så här men chansen är nog att dom ser ut som den sista för där finns det ingen chans att klippa bort vattenstämpeln, tyvärr förstörs ju bilden lite men det får vi stå ut med :) Så här kommer jag endast att göra på bilder som jag själv har tagit och som är mina egna, är det bilder som jag lånat från någon hemsida eller s så kommer det inte finnas någon vattenstämpel på :)


 

Av Caroline Lensen - 23 juni 2011 12:25

Ja idag vaknade vi klockan 09.25 och så gick vi upp och åt lite frukost. Melwin åt inte mycket, han var tjurig på morgonen, och kröp runt och skrek.....men sen la vi oss och myste och kollade på Dumbo :) då skrattade han gott. Det räcker ju att titta ut genom fönstret idag så blir man trött, regnskurar till och från hela tiden.

Så vi förenar denna dag med städning. Min lilla sötnos är jätte duktig på att hjälpa till så vi har precis diskat klart, och nu när jag skall lyfta ner Melwin från stolen som han stått på och hjälpt mamma skölja disken då skriker han bara och klättrar upp igen. Så han får väl fortsätta att blaska vatten och torka diskbänken med skurtrasan, så kan ju jag sitta här en liten stund och titta på min stora vackra prins.

Hoppas ni har haft och kommer att få en fortsatt bra torsdag :) kram på er!!

Av Caroline Lensen - 23 juni 2011 00:25

Jag hittade en kul grej på en sida som hette snyggareblogg.se


Hur bor du: Jag bor tillsammans med min man och våran son i en 2a på 60 kvadratmeter på 3:e våningen.
Brukar du komma i tid: NJa alltså det beror på vad jag skall göra, jag är en tidsoptimist men brukar komma i tid till skolan och möten och läkare.
Hur lång är du: 170 cm
Kan du laga mat: Ja men jag är ingen gourmet kock men kan laga det vanligaste :)
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag pluggar på Komvux och försöker ta ikapp gymnasiet och så är jag hemma heltid med lilla Melwin.
Vad har du på dig just nu: Svarta mjukisbyxor, ett grått linne och underkläder.
Har du någon fobi: NJa....det är ormar och kryp och spindlar men vet inte om det klassas som fobi.
Hade du en bra kväll igår: Ja igår var en ganska bra kväll faktiskt.
Vilket är ditt senaste inköp: Oj, mitt senaste inköp var nog när vi var och handlade på Ica men pratar vi större inköp så vet jag inte det var länge sedan.
Din favoritdryck på morgonen: Apelsinjuice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: CSN
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja det har jag :)
Vad hade du sönder senast: Oj, ett glas var det säkert.
Vem snackade du med senast: Med min man som alldeles nyligen klev in genom dörren.
Varm favoritdricka: Jag dricker inte varma drycker
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Coca-cola eller vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Smirnoff ice eller någon likör
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag gör aldrig dumma saker :)
Saknar du någon just nu: Nja, ja klart man saknar någon saknar mina syskon och mina föräldrar. Saknade min man men han kom som sagt nyss in genom dörren.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Reta mig :) Fast det krävs ganska mycket för att jag skall bli irriterad.
Någon jag stör mig på: Många personer som jag stör mig på och så är det väl för alla nämner inga namn.
Intressen: Umgås med familj och vänner. Hitta på roliga saker med Melwin, hinns inte med så mycket intressen och fritid tyvärr.
senaste person du kramade: Melwin :)

Senaste person du ringde: Min kära man.
Senaste person som ringde dig: Linda men jag kunde inte svara för Melwin höll på att somna :(
Vad drack du senast: Coca-cola
Vill du ha barn: Jag har redan ett barn och jag vill gärna ha fler, när tiden anser att det är dags.
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej inte direkt, varken längtar eller inte längtar.
Har rakat dina ben någon gång: Ja självklart.
Är du sugen på något nu: Sitter faktiskt och är sugen på choklad.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Jag dricker inte kaffe.
Använder du hudkräm: Ibland
Attraheras du av män med skägg: I mottlig mängd
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop men just nu har vi ingen Micro och det är inget som kommer att komma in i detta hemmet mer heller så.
Brukar du baka: Inte blivit så mycket den senaste tiden men jag tycker att det är kul.
Röstade du i det senaste valet: Ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja det är jag :)
Vilken låt lyssnade du senast på: Hmm det var någon disney låt tror jag.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja både min man och våran son har sovit i sängen inatt
Vad tycker du är äckligt: Oj det är många saker det.
Har du pengar på mobilen: Ja typ 3 kr

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards