mammatillMelwin

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Caroline Lensen - 22 juni 2011 22:59

Ja idag har vi fortsatt, på eftermiddagen gick faktiskt Melwin själv till toaletten och plockade fram sin toasit för att påvisa att han ville gå på toa. Tyvärr ha det inte heller idag lyckats komma någonting i toaletten, men vi ger inte upp :) vi är ju bara på dag två. Plus att vi tar det inte så seriöst det skall vara roligt att lära sig nya saker :)

Av Caroline Lensen - 22 juni 2011 22:53

Ja det finns ju många saker man ogillar faktiskt,jag skall skriva några saker som jag faktiskt ogillar:

  • Lögner
  • Våldtäcksmän
  • Krig
  • Mobbning
  • Barn som far illa
  • Grönsaker
  • Tåg förseningar
  • Att vänta :)

Listan skulle bli lång men det skulle även en lista med vad jag gillar bli :)

Av Caroline Lensen - 22 juni 2011 17:13

Nu har jag tänkt att jag skall uppdatera min bloggdesign, den har liksom sett ut på samma sätt nästan hela tiden, så är det någon som har några förslag eller tips så snälla hojta till. Alla tips motages tacksamt. Så undertiden så kommer det se lite tråkigt ut men det får vi ju stå ut med :)

Kram på er


Av Caroline Lensen - 22 juni 2011 10:19

Ja då var det Onsdag och en ny dag och nya möjligheter, tyvärr fick vi inget fin väder av vädergudarna idag så vi kommer nog inte gå ut, och om vi gör det så blir det inte längre än till lekplatsen utanför. Så frågan är om jag och Melwin kanske skall ta en städ och mys dag idag när Magnus jobbar kväll och inte kommer hem förrän 01.00 ungefär. Ta massa kort på lilleman och städa kanske blir dagens uppdrag.

Vi vaknade ca 09.00 och har ätit lite frukost och Melwin har ju börjat att dricka ur glas själv :) så han drack blåbärssoppa idag med lite mer än halva glaset fullt och spillde ingenting :) då blir man stolt.

Nu smiter jag för mys med lilla familjen innan Magnus skall sticka till jobbet. Puss på er och hoppas att ni får en super bra onsdag!


 

Av Caroline Lensen - 22 juni 2011 00:12

Ja då har John Blund viskat i mitt öra att det är dags att gå och lägga sig. Hoppas att ni haft en super bra tisdag och gjort massa mysiga saker. Nu somnar vi och väntar med spänning på vad onsdagen har att erbjuda, för jag och lilleman tar dagen som den kommer och njuter. Hoppas i alla fall på fint väder. Massa pussar oh kramar och godnatt till er alla!!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards