mammatillMelwin

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Caroline Lensen - 7 juni 2011 11:52

Ja då var det tisdag och jag hade tänkt att jag och Melwin skulle komma iväg till Öppna förskolan men så blev det inte eftersom att Melwin började denna morgon med att spy. Sen har han lite feber också, vet inte vad det kan bero på men det kan ju vara så mycket, tänder, värme m.m Vi håller tummarna på att han blir piggare senare idag, just nu ligger han och sover mitt lilla hjärta så jag skall plocka fram mina läxböcker och sätta lite fart har nämligen två prov i morgon och två prov på torsdag. Så det blir till att ligga i sen blir det att ägna helgen åt dom sista inlämningarna och sen är skolan slut om det nu inte är så at jag måste kompletera något av proven. En kurs är i alla fall klar och det är Svenska B där jag fick G :)

Nu skall jag plugga lite. Puss och kram hörs nog lite senare.


 

Av Caroline Lensen - 7 juni 2011 01:03

Ja då var ju måndagen och Sveriges nationaldag över! Har ni gjort någonting kul? Här har varit väldigt lugnt, vi skulle gått in till stan och tittat vad som hände där men ingen av oss som hade någon större lust idag utan vi var bara hemma och kramades och myste med den efterlängtade lilla skrutten :). Ja för er då som undrade hur det gick med skolan när Melwin var borta, det har gått väldigt bra fick in nästan alla inlämningar. det som jag då inte hade haft med i beräkningen var att skolan var stängd på torsdagen och fredagen, vilket resulterade i att jag inte fick gjort några prov så denna veckan kommer jag att göra 4 prov. Så det är bara att hålla tummarna att dom kommer att gå bra.

Så hade ni en bra vecka förra veckan och helg?? Någonting roligt som har hänt hos er??

Jag och Magnus hade en jätte mysig helg i Göteborg med goda vänner och mycket mys. Vi köpte bland annat pizza på lördagen och satte oss på ett berg i guldheden där man kunde se ut över en liten del av Göteborg, det var jätte mysigt :) och så hyrde vi film och tittade på. Och umgick med super mysiga människor :)

Nu har jag pluggat lite och skall krypa ner i sängen jämte min lilla prins och sova, för i morgon skall vi försöka komma iväg till öppna förskolan. Det beror på hur seg min lilla snuttis är i morgon bitti och hur trötta vi är jag och lillprins. För pappa Magnus jobbar i morgon mellan 13,30 - 22,00 så vi blir ensamma hela dagen nästan :(

Natti natti på er allihopa och hoppas ni sover gott!!!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards