mammatillMelwin

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Caroline Lensen - 2 juni 2011 23:31

Ja då var det den 2 juni och jag och min underbara älskling min man :) har idag varit tillsammans i 3 år. Vi träffades första gången i Karlstad och Magnus skulle följa med mig hem :) efter att ha snackat över 3 veckor i telefon och skrivet en himla massa mejl till varandra. Vi hittade varandra på internet :) faktiskt på E-kontakt för er som är lite nyfikna :). Och vi har verkligen haft 3 underbara år tillsammans. Som i alla förhållanden, äktenskap så går livet upp och det går ner man har sina dåliga dagar och man har sina bra. Men oavsett vilken dag det är och om jag har en dålig dag så känner jag alltid längst in i mitt hjärta att jag älskar Magnus! Han är min ängel och han är den som tagit en plats och en väldigt stor sådan i mitt hjärta. Under dessa tre åren har vi hunnit med en hel del vi har hunnit bo i tre städer tillsammans vi förlovade oss den 28 Augusti 2008, den 30 Oktober 2009 föddes våran underbara son och den 27 Mars 2010 gifte vi oss.

Många fler lyckliga år önskar jag med min underbara man och idag har vi haft en mysig dag hemma då jag lagade mat, och det blev faktiskt mycket lyckat. Här kommer lite bilder :)


       

Jag älskar Magnus Lensén så himla mycket och jag älskar våran familj!!!!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards