mammatillMelwin

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Caroline Lensen - 29 juni 2011 19:11

Det ramlade precis in en kommentar varför Melwin har napp på nästan alla bilder, och detta beror tyvärr på att han biter och suger på handen istället för att det antagligen kliar i tänderna och då får han nappen istället, kanske ett dåligt alternativ men bättre än att han blir torr och sårig på händerna.

Av Caroline Lensen - 29 juni 2011 19:05

Ja idag har jag och Melwin städat lite på förmiddagen sen så sov Melwin en stund och när han vaknade så gick vi ut på en liten promenad :) jätte mysigt, han är så duktig min prins går jätte långt och klagar ingenting. Tyvärr glömde jag ta med sandleksakerna ut så vi får gå ut och leka med dom i morgon, men det är bara bra för då har vi något att göra i morgon också, i morgon skall Melwin också på sitt första tandläkarbesök...undrar så hur det skall gå. Här kommer lite bilder från våran mysdag.

Lägger också upp en bild hur Melwins hörna i sovrummet ser ut, det fattas en madrass i sängen men det skall vi försöka ordna sås nart som möjligt :) Kram på er så länge


                                   

Av Caroline Lensen - 29 juni 2011 12:04

Idag är det en jätte fin dag ute och solen ligger högt och det är väldigt varmt, så jag och Melwin tänkte gå ut lite senare på eftermiddagen när solen inte lyser lika starkt. Plus att jag behöver städa här hemma så det passar ganska bra. Har redan hunnit städa halva lägenheten skall bara dammsuga den delen, men gör det när allt är klart. Så snart blir det lite lunch och sova lite för lillprinsen. Sen får vi se vad vi hittar på i eftermiddag. Magnus är på en kurs typ och sen skulle han eventuellt få jobba idag för det fattades folk så vi får se om han kommer hem vid 17 eller vid halv ett inatt. Puss och kram på er så länge :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards