mammatillMelwin

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Caroline Lensen - 10 juni 2011 20:58

Ja idag har min underbara Svägerska Emma tagit studenten!! Hon var så himla fin när hon sprang ut där på mimers i Kungälv!! Lyckan var verklig och hon såg ut att vara glad att äntligen få göra det som hon sett framemot med både glädje och lite pirr tror jag. För det är ju nu man undrar vad man skall göra och lite nu vuxen livet börjar och man måste komma underfund med sin framtid.

Fina blommor och nallar och andra saker fick hon runt halsen, nackspärr är nog ett illa faktum i morgon bitti, så då får hon kräva lite massage av min lillebror!!

Jag hoppas att du EMMA hade en jätte kul åktur på flaket och att du fått en minnevärd student och att kvällen blir lång och mysig!!!

Vi älskar dig finaste EMMA!!!! Du är BÄST!!! Stolt att du klara dessa tre åren :)

Och Lycka till i framtiden!! Som jag har valt att inkludera mig själv i :)


EMMA och MARCUS ni underbara små sötnosar för alltid!!!


GRATTIS EMMA!!!!!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards