mammatillMelwin

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Caroline Lensen - 4 november 2010 23:35

Hmm just nu mår jag inte så bra känner mig lite yr och har ont i magen och känner mig illa mående...funderar på om de kan vara bristen på sömn och för mycket ny kunskap haha skämt och sido nej jag vet inte vad de är sömnen kan de ju defenitivt vara för den har varit väldigt dålig den senaste tiden....de kan ju också vara brist på vitaminer och sånt järn kanske...blir de inte bättre måste jag nog gå till farbror doktorn.

Så skall gå och sova nu alldeles strax för kan inte plugga så mycket när jag mår såhär ändå, så bara onödigt att sitta uppe.


Så vad har hänt idag?? Inte sådär jätte mycket faktiskt har varit en ganska så lugnt dag, vi var ute på en promenad förut på ca 40 minuter, skönt men väldigt kallt. Sen så har lilleman varit mycket bättre idag ingen feber och nu ligger han och sover på soffan skall flytta in honom i sin säng snart, där han faktiskt börjat att sova. Den senaste veckan har han sovit i sin säng när vi varit hemma han somnar i soffan runt 22.00 och sen ligger han där och myser med mamma en stund sen flyttas han till sin säng där han sover till ca 07.00 och då får han komma till mammas och pappas säng där han somnar om och sover till ca 09.o0 ibland lite längre.


Idag har lilla melwin gått runt soffbordet :) de har han gjort tidigare också men då har de bara varit några steg nu gick han runt runt några gånger till han antagligen blev trött i benen och gav upp haha. Han är så söt min lilla ängel!! Han gör verkligen mitt liv så mycket mer innehålls rikt. Har fått komentarer att jag kanske var lite ung för att skaffa barn!! Men jag ångrar inte en sekund, inte en hundradel av mitt beslut!! Skulle göra om de om jag drog tillbaka tiden!! Bara för att man är ung är man ingen dålig förälder! Älskar min familj över allt annat ni betyder jätte mycket för mig!!!!


  Magnus och Melwin



Av Caroline Lensen - 4 november 2010 01:13

Så nu är klockan mycket och sängen väntar på mig :) den ser väldigt inbjudande ut :). Är jätte trött och även om jag skulle behöva plugga lite till så orkar jag faktiskt inte. Men idag har jag varit duktig och pluggat nästan hela dagen,kvällen och en bit in  på natten. Så får fortsätta i morgon då står de rättskunskap och samhällskunskap på schemat :) Kram på er och hoppas att ni sover gott :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards