mammatillMelwin

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Caroline Lensen - 26 november 2010 23:04

Tack för alla jätte fina kommentarer, men jag är inte på hemmaplan och lite mycket att göra idag, men lovar att publicera alla fina kommenater direkt när jag kommer hem på Söndag eller om jag får en stund över i morgon.

Idag har vi inte gjort så jätte mycket. Köpte ett par jätte snygga jeans till Melwin skall ta kort på dom och lägga upp dom här och så köpte vi en Smurf pyjamas för det börjar bli kallt på nätterna så Melwin behöver fler eftersom han vuxit ur många av dom han har.

Vi tog bussen ut till min mamma och pappa idag och meningen var att jag och Magnus skulle hjälpas åt att skotta men Melwin var så gnällig och arg så stackars Magnus fick skotta själv, medans jag matade Melwin och gjorde mat till mig och Magnus.

Mamma och pappa kom vid halv åtta efter att ha fått stått fast i en kö efter att en hästtransport hade vält. Inte kul när de händer olyckor på vägarna, ni måste köra försiktigt och vara rädda om er.

Idag har jag också slagit besöks rekord, nu när jag kollade hade det varit hela 120 unika besökare på min blogg!! Fan vad glad jag blir kul kul fortsätt så :) Jätte kul med alla kommentarer också de spårrar en att skriva mer. Men nu skall jag vara social en liten stund och sedan så skall jag börja att plugga har ju så himla mycket att göra!! Kram på er allihop och skit kul att ni läser min blogg!!!

Av Caroline Lensen - 26 november 2010 11:58

Min bästa vän :) hon heter Christine Eriksson och hon bor i Perstorp med sin kille.

Vi har känt varandra sedan vi gick i högstadiet. Men det komiska med denna vänskap är att vi inte var så nära vänner när vi gick i högstadiet utan blev vänner sommaren mellan 9an och gymnasiet. Självklart umgicks vi lite i skolan också men inte alls på samma sätt. Vi har så himla mycket roliga minnen tillsammans, saker som bara vi kan skratta åt. Saker jag kommer minnas resten av mitt liv med ett stort leende på läpparna.

Men det blir väl lätt så när man känt varandra ett tag att man kan skratta åt saker som folk runt omkring inte förstår ett smack av.

Det allra bästa med Christine är att hon är en snäll, omtänksam, gullig, söt, snygg och lyhörd person. Vi kan snacka i flera timmar i telefon under en period var vi oskiljaktiga vi umgicks jämt nästan och hittade alltid på roliga och spännande saker. Men sen har vuxenlivet kommit i kapp oss och alla måsten finns som vardagen ger, och vi bor på olika platser så vi hinner inte träffas på samma sätt längre. Men vi snackar med varandra i telefon. Och även om vi inte längra snackar varje dag så vet man att där borta har man en vän en nära vän som inte växer på träd en person som alltid ställer upp oavsett vad. Man kan prata av sig och hon lyssnar, hon ger dom råd och kan och försöker alltid. Men kanske är de därför våran vänskap är så stark, vi lyssnar på varandra och hjälper varandra och finns där för varandra.

Tack Christine för att jag får vara din vän för att jag får finnas i ditt liv.

Älskar dig!!

 

Av Caroline Lensen - 26 november 2010 11:54

Ja då var det fredag igen och Melwin sov hela natten, men vaknade dock mycket tidigare än vanligt...klockan åtta redan men så somnade han ju också tidigt igår, redan klockan 21.00 och om man bortser från att han vaknade till två gånger men somnade om så fort han fick nappen så har han sovit hela natten :) underbart ju hoppas att alla nätter från och med nu kommer gå så lätt och smärtfritt :) Planer för dagen är att gå in till stan och köpa hårfärg :) sen skall vi åka ut till min mamma och pappa och skotta åt dom innan dom kommer ikväll så att dom kommer in på parkeringen deras :) Fan va snälla vi är :) hihi men det är ju en självklarhet för mig jag menar bara kul att få ge litegran tillbaka. Så jag vet inte om de kommer att bli så mycket bloggande nu när jag är där eftersom jag måste plugga och så men skall försöka att hinna med att skriva något mellan varven :)

Kram på er sålänge och jag försöker skriva kanske senare eller i mon :)

Av Caroline Lensen - 26 november 2010 00:15

Är det någon som vet vart man kan köpa fina tomtekläder i storlek 80 eller 86. Jag har kollat på kapphal och Lindex bara i och för sig men jag tyckte inte någon av dom var så jätte fina...så har ni något tips eller så så skulle jag bli jätte glad. :)

Av Caroline Lensen - 26 november 2010 00:07

Alltså jag bokstavligen hatar falska människor, jag hatar folk som skall snacka skit bakom ryggen på folk och jag hatar folk som sprider falska rykten bara för att förstöra och sabotera för andra. Är folk så himla misslyckade med sina egna liv att dom måste förstöra för andra?? Varför liksom?? Mår dom liksom bättre av de eller vad är det frågan om liksom?

Jag är inte speciellt troende men ändå har jag hört talas om "Så som du vill att andra skall behandla dig så skall du också behandla andra" Vill dom bli behandlade som skit vill dom att folk skall bete sig likadant tillbaka?? Alltså fattar dom inte att det är inte bara en person som blir sårad längs vägen inte bara dom personerna man vill såra som såras, man kan faktiskt råka såra någon som står än närmare än vad man tror!!

Tanken med denna bloggen var att den skulle vara positiv men kan faktiskt inte låta bli att skriva dett. Jag hatar verkligen dessa små falska äckliga ormar, skaffa ett eget liv och bli nöjda med de och få en mening med erat eget liv och sabba inte andras för jag lovar det kommer att bita tillbaka förr eller senare kommer man få tillbaka det man ger. Och vissa relationer och murar är starkare än andra tror och kommer inte krossas på grund av falska rykten och meningslösa försök!!!

En vacker dag har man kämpat så mycket för att sabotera andras liv att man inte i ögonvrån ser att ens eget liv kommer att förstöras och allt man håller kärt sakta kommer glida ifrån än för att man inte vårdare de utan lägger sin prioritering att sabba för andra!

SKRATTA BÄST SOM SKRATTAR SIST!!!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards