mammatillMelwin

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Caroline Lensen - 14 november 2010 23:44

Först vill jag börja med att säga Grattis till alla pappor på farsdag!!


Sen finns det tre pappor som jag vill skriva någonting extra till :)

Det är föst och främst min egen pappa men det har jag ju redan gjort i ett eget inlägg till honom :)


Den andra är pappa till min son Magnus!! Du är en underbar pappa och dina barn älskar dig jätte mycket!! Kunde inte valt en bättre pappa till min son!! Älskar dig Magnus Lensen!!


Sen vill jag också säga grattis till min bror Roberth!! Som firar sin första farsdag! Pappa till två underbara små underverk!! Grattis Storebror du är en underbar pappa!!

Av Caroline Lensen - 14 november 2010 23:41

Pappa min hjälte min ängel!! Grattis på farsdag! Jag hoppas att du haft en hyfsat bra dag i alla fall :)!!

Jag har världens bästa pappa och jag älskar verkligen honom han är så himla snäll och söt!! Älskar dig pappa Grattis på farsdag!!!!!!

Av Caroline Lensen - 14 november 2010 23:37

Alltså det finns en sak jag inte kan förstå mig på det är egoistiska människor som enbart tänker på sig själva och ingen annan, sen spelar det ingen roll om det är familj, vänner eller inte ens sina egna barn liksom!! Vad är felet på såna människor. Sätta sin egen hämnd och sina egna begär för att förstöra för andra och såra andra människor. För mig är detta bara ett tecken på egoism och barnsligtbeteende, omogenhet. Jag var bara tvungen att få ur mig detta! Jag tycker de är hemskt med människor som gör allt för sig själva och skiter i vem och vilka dom sårar på vägen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards