mammatillMelwin

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Caroline Lensen - 13 november 2010 23:52

Idag började Lördagen väldigt sent efter fredagens natt uppesittande. Men efter några snossningar och lite myspys med lilleman såg gick jag upp :) Magnus var redan vaken för han hade inte kunnat sova på kvällen eftersom han hade tandvärk stackar. Men jag gjorde i alla fall lite frukost till den lilla prinsen som blev matat av pappa medan jag började att diska :) Nu äntligen har jag kommit över disken hemma och köket är skinande rent :) När disken var klar och hela familje Lensen hade duschat så kom min mamma och pappa och hämtade oss. Vi åkte och handlade lite och sedan åkte vi med dom ut till huset för att tillbringa resten av helgen där med dom.

Det bjöds på kycklingryta och ris mys pys :) Och en lite för tidig firande fars dag eftersom att min morfar också är här men lämnar oss tidigt i morgon bitti för att åka hem.

Sen har jag typ pluggat hela kvällen lite tråkig kanske men ändå skönt med lite lugn och ro på ovanvåningen medan Melwin busar med dom andra :) haha han är så underbart söt min lilla prins hel tokig och ett litet matvrak.

Nu vet jag inte vad som händer faktiskt men blir väl snart sängen kanske eller om jag orkar så skall jag försöka att plugga lite mer ikväll!

Måste också säga att det var väldigt tråkigt att inte Marcus och Emma kom idag...hade sett framemot att träffa dom små sötnosarna. Men det kommer fler dagar och tillfällen :)

Puss och Kram på er och sov så gott så skriver jag i mon igen!

Hoppas att ni haft en bra helg

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards