mammatillMelwin

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Caroline Lensen - 21 november 2010 21:35

Idag har vi haft storstädning hemme, inte alls kul men väldigt skönt när det väl är gjort. Även om jag måste erkänna att det var väldigt jobbigt eftersom att jag är sjuk så kanske var därför som de kändes lite extra idag. Men nu är det fint hemma igen :) skall bara ta dagens disk sen men kanske gör det i morgon bitti istället.

Mina föräldrar har varit på besök här idag också. Kul att dom kom även om det inte blev så länge :( dom hade med sig god glass som vi käkade, även Melwin fick smaka lite glass. Melwin myste med sin mormor och morfar :) vilket uppskattades men när morfar och mormor hade gått så va Melwin jätte trött han ville knappt äta gröt och det tog ca 3 minuter för Melwin att somna. Så han somnade vid klockan 21.00 så vi får väl se om han sover hela natten eller om han vaknar upp och vill ha någonting i magen eftersom han inte åt så mycket gröt.

Jag har kollat på Ensam mamma söker och sen så har jag bara tagit de lugnt och nu skall jag återgå till Beck filmen och mysa med mina prinsar i soffan och sedan blir de nog lite pluggande, en halstablett eller två och lite verktabletter eftersom jag misstänker att jag har feber så får de som sagt nog bli en alvedon.

Kram på er och jag hoppas verkligen att ni har haft en jätte mysgig och trevlig helg :) Natti Natti

Av Caroline Lensen - 21 november 2010 21:31

Första kärlek...ja denna blir ju egentligen inte svår :) För min allra frösta kärlek var säkert någon på dagis eller förskolan men min allra första riktiga kärlek var till min man!! Dom känslor jag har för Magnus har jag aldrig någonsin haft för någon annan innan, han är alltså min första riktiga kärlek.

Dom känslor jag har för min älskling går inte att beskriva, han är min första riktiga kärlek, min bästa vän pappa till mitt barn min man!! Älskar verkligen honom. Jag vet inte om det var detta ni var ute efter att läsa om :) men för mig är han min första kärlek :)

Av Caroline Lensen - 21 november 2010 01:32

Min lilla älskling skrämde mig jätte mycket nu på kvällen här. Vi satt i soffan och busade lite jag och Melwin och helt plötsligt utan förvarning så bara slänger han sig rakt ut över min arm och jag lyckas bara snudda hans pyjamas och får inget grepp om honom och det sa dunk rakt i golvet...och dom få gånger han har trillat innan så har det gått väldigt bra peppa peppa slå i trä. Jag fick upp honom och höll om honom och då upptäckte jag att det rann blod....usch vad rädd jag blev försökte kolla vart det kom ifrån och det kom både i munnen och näsan och jag ropade på hans pappa och Magnus kom in och tog Melwin för jag vart väl chokad jag med men det kom bara ifrån näsan och lite gran i munnen men inga tänder eller något annat verkade vara skadat men han fick vara vaken en stund extra men han vart pigg och glad och tjoade och tjimmade men de blir sängen jämte mamma och pappa inatt tror jag så vi kan ha lite koll. Och jag skall plugga en liten stund nu sen blir de sängen eller kanske skall jag ta sängen med en gång känner mig inte alls pigg. Ja jag vet inte vi får väl se. Här på bloggen säger jag i alla fall godnatt för idag :) och hoppas ni haft en bra lördag :) kram på er!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards