mammatillMelwin

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Caroline Lensen - 16 november 2010 12:32

I måndags alltså igår var det mycket att göra så därför som jag inte hann att skriva någonting :). Jag förberedde min redovisning som jag skulle ha på engelskan men som jag skrivit tidigare så har jag ju ätte svårt för muntliga redovisningar så när de började närma sig så insåg jag att jag aldrig skulle klara det men snäll lärare som jag har så gick hon med på att jag kan göra den på samma sätt som förra gången, ensam för bara henne! Även om det också gör mig nervös så blir jag inte lika nervös i alla fall. Så skall boka in en dag att göra den muntliga. Sen hade jag nationellt prov i Engelska speeking var det igår och det gick ganska bra fick i alla fall G så det var ju skönt. Strävar inte efter högre heller jag kommer vara glad bara jag får G eftersom jag har varit helt säker på att jag typ skall få IG haha. Sen efter engelskan så hade jag lektion i Samhällskunskap (usch) är inte överdrivet förtjust i den lektionen men det beror inte på själva ämnet utan snarare på läraren om man får säga så men skitsamma förhoppningsvis får jag G där också så jag slipper att läsa om den kursen.

Så annars var det inte så mycket mer som hände igår faktiskt....Nu skall jag passa på att vila en timme med lilleman eftersom att jag har ett antal timmar att sova igen med tanke på alla nätter jag har suttit uppe och pluggat.

Tänkte förrästen att jag skulle försöka att lägga in lite nya bilder här sedan skall försöka att komma ihåg det i alla fall!! Kram på er allihopa så skriver jag nog senare :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards