mammatillMelwin

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Caroline Lensen - 11 november 2010 23:52

Nej nu blir det en tidig kväll för mig ikväll, jag känner att jag gjort mig förtjänt av de efter flera nätters pluggande och efter bra resultat idag så blir de sängen för mig tidigt :) jippi äntligen kanske jag vaknar upp i morgon och för första gången på väldigt länge kan känna mig utvilad :). Tanken var ju att jag skulle somna före 00.00 men de ser inte ut som jag lyckas med de men i alla fall ett par timmar tidigare än vad jag brukar komma i säng :).

Så hoppas att ni har haft en bra dag idag och att ni får sova gott nattti natti på er :)

Av Caroline Lensen - 11 november 2010 18:33

Dag 4 utan godis och läsk då...hmmm de känns helt ok faktiskt abstinensen är inte lika hög idag som den var igår men en stooor Marabou skulle absolut inte sitta fel! Men tänker inte falla för frestelsen faktiskt jag är envis och tänker klara detta.

Av Caroline Lensen - 11 november 2010 18:23

Alltså jag är riktigt stolt över mig själv idag :) Jag har alltid haft fobi och skräck för muntliga redovisningar och speciellt engelska där jag känner mig typ värdelös och as kass. Men idag har jag övervunnit min rädsla och efter väldigt mycket ont i magen och någon tår så kom jag iväg till skolan för att göra min redovisning och det gick faktiskt bra :). Bara en timme efter jag haft min redovisning fick jag resultatet från min lärare som jag var inställd på skulle vara IG haha men jag fick faktiskt G+ så på vägen hem tänkte jag vad skall jag fira detta med då....jag får ju inte längre äta godis eller dricka dricka haha så de får väl bli bara att vara glad :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards