mammatillMelwin

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Caroline Lensen - 19 november 2010 23:28

Jag snodde en ide från en tjej som jag känner lite grann som på sin blogg skall skriva om 30 olika saker i 30 dagar här är listan på ämnena man skall skriva om ett varje dag :) Och jag tänkte att jag skall försöka göra detsamma det kan ju bli ganska kul :)



Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick
Dag 31 - Mina husdjur genom tiderna

Av Caroline Lensen - 19 november 2010 23:23

Ja då var man tydligen på väg att bli sjuk och det kunde fan inte passa in mycket sämre. När jag verkligen har som mest att göra :(. Hoppas bara jag slipper att bli mycket sjukare. Lite ont i halsen och lite dosig i huvudet hoppas jag räcker vill inte få feber och bli sängliggande eftersom jag har tre väldigt viktiga lektioner nästa vecka. Jag får försöka att kurera mig nu under helgen.

Och sen hoppas jag ju att lilleman inte blir sjuk också för det vore ju mindre kul. Som sagt peppa peppa slå i trä eller vad är de man brukar säga haha :)

Av Caroline Lensen - 19 november 2010 17:43

Idag måste jag ju faktiskt säga att vi har varit riktigt duktiga :) Magnus gick upp klockan 07.00 för att torka klart dom kläder som inte blev klara i tvättstugan igår, medan jag och Melwin fick sova vidare han är snäll min man :). Sedan vaknade jag och Melwin runt klockan 10.00 Då var det så att jag upptäckte inatt att de fattas facit till min engelska bok och de måste jag ju köpa och det finns inne i stan och att betala nästan 100 kroner för att åka fram och tillbaka till stan kändes väldigt dyrt...så vi bestämde att vi skulle gå in till stan. JAg pälsade på lillemna massor med kläder och sen mig själv och Magnus sig själv sen knallade vi in till stan det tar ca 1 timme och 20 min in till stan. Så vi gick hemifrån klockan 11.40 och var hemma igen klockan 16.00 ungefär :) så det kan man kalla en fin promenad. Bra för kroppen men måste ju säga att det var väldigt kallt ute.

Men nu är vi hemma igen och jag skall plugga en stund sen blir det fredagsmys och Idol :) Kram på er!!

Av Caroline Lensen - 19 november 2010 01:13

Så nu har jag haft en dela tt göra här i några dagar och därför har jag inte skrivit på några dagar och jag vet att jag skrev att jag skulle lägga in bilder på lilleman men jag hittar inte sladden :( så skall leta efter den när jag vaknar i morgon och försöka att lägga in bilder då.

Så i Onsdags var jag i Göteborg och träffade familjen och hittade på lite saker jag träffade bland annat Marcus och Emma på Frölunda Torg och gick runt där en liten stund och sedan åkte vi till Backaplan eftersom att Emma skulle åka med sin buss till skolan. Så gick jag och Marcus till guldfynd där jag hittade ringen som jag letat efter som jag ville ha som inte fanns i stan och inte heller på FrölundaTorg.

Men då fanns det en enda kvar hihi och de roliga var att den passade perfekt :)

Sen så var jag hemma och klippte min lillebror och tog det lite lugnt sen tog jag tåget hem klockan 18.02 och ja ni har förstått rätt jag åkte själv :) det var min första hel dag utan Melwin sen han föddes. OCh det kändes jätte konstigt och på ett sätt mådde jag innerst inne lite dåligt över att vara ifrån honom. Så de blir inte många fler sådana dagar :) haha om det inte är ett måste som det faktiskt var i Onsdags eftersom jag hade ett ärende som jag inte kunde ha med honom på.

Så vad har vi gjort idag. Inte så jätte mycket faktiskt idag har avrit en lugn dag och Magnus har tvättat annars har det inte hänt sådär jätte mycket faktiskt. Kan vara skönt de med ibland. Jag har pluggat lite gran men inte mycket och funderar på om jag skall läsa lite engelska nu eller om jag skall låta det vara till i morgon och gå och plugga nu istället.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards