mammatillMelwin

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Caroline Lensen - 12 november 2010 19:52

Idag är de fredag och helg :) inte för att jag kommer att få någon helg med tanke på att jag har så mycket att plugga men ändå :) de är ju helg för många andra. Vi börjar fredagkvällen med Idol och inget godis :( haha hur skall de nu gå...?? Nej då de kommer att gå bra de är jag helt säker på.

Så vad har man gjort idag?? Inte mycket faktiskt, plockat lite och sen har vi en liten gnällis här hemma också som blir as förbannad när man säger till honom att han inte får göra som han vill. Men de är väll kanske den perioden just nu. Alltså med förbannad menar jag att han ställer sig/sätter sig och bokstavligen skriker rakt ut. Men måste ju erkänna att han ser ganska söt ut när han gör de :) Men mitt huvud tycker inte att de är lika sött. Som sagt nu blir de Idol så puss på er sålänge :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards