mammatillMelwin

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Caroline Lensen - 31 augusti 2010 19:48

Idag har vi haft finbesök av min lillebror Marcus och hans flickvän Emma :) hihi dom är så söta har saknat dom så det var kul att dom ville komma hit och hälsa på mig och Melwin (Magnus är nämligen inte hemma han jobbar kväll och kommer inte hem förrän sent). Men nu har dom gått så nu är vi ensamma igen :(


Idag har jag städat lite och diskat lite, just nu sover Melwin och jag skall försöka att passa på och läsa, har nämligen 90 sidor i samhällskunskapen som skall läsas till i morgon. Och det roliga i det hela är att kursen inte ens har börjat den börjar i morgon men ändå har vi redan läxa....är det inte sjukt liksom.

Sen skall jag skriva en lista på vad jag skall packa ner, för jag och Melwin åker nämligen till Uppsala på torsdag och hälsar på min bror och hans familj skall bli hur mysigt som helst.


Nej nu måste jag passa på medan lilleman sover. Men skriver kanske mer senare kram på er!!

Av Caroline Lensen - 31 augusti 2010 13:37

Melwin är inte så glad på sin mamma, det är nämligen så att Melwin har varit amningsfri i lite mer än en vecka, och det är ingenting som han verkar vara vidare lycklig för. Han slår till och med sin gamla mat haha. Men det har gått bra än så länge. Som sagt han är lite gnällig och lite sur men verkar i de stora hela ändå vara väldigt nöjd.

Av Caroline Lensen - 31 augusti 2010 13:32

Igår var jag i Lidköping. Det var inte svårt att hitta till Lidköping däremot var det lite svårare att hitta dit jag skulle. Men som tur är har jag ju världens underbaraste mamma som jag ringde till och talade om vilken gata jag stod på och vilken jag skulle till så hon guidade mig över telefon så jag hittade rätt :)

Kursen som började igår var Rättskunskap, kommer nog att bli en väldigt intressant kurs tror jag :).

Snackade med en tjej i min klass som också bor i Falköping så vi bestämmde att vi skulle försöka att sammåka istället, det är ju lite onödigt att åka två bilar från Falköping när vi ändå skall till samma ställe. Det är ju trots allt 10 mil. Så Melwin var hemma med sin pappa hela dagen igår från klockan 15.00 när jag åkte för att hämta bilen i Trädet till ca 23.00 när jag kom hem och det hade gått jätte bra :).


Vill också ägna ett tack till mina underbara föräldrar för att jag fick låna eran bil!! Ibland undrar jag vad jag skulle ta mig till utan er!! Ni är verkligen världens bästa föräldrar!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards