mammatillMelwin

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

Lidköping

Av Caroline Lensen - 31 augusti 2010 13:32

Igår var jag i Lidköping. Det var inte svårt att hitta till Lidköping däremot var det lite svårare att hitta dit jag skulle. Men som tur är har jag ju världens underbaraste mamma som jag ringde till och talade om vilken gata jag stod på och vilken jag skulle till så hon guidade mig över telefon så jag hittade rätt :)

Kursen som började igår var Rättskunskap, kommer nog att bli en väldigt intressant kurs tror jag :).

Snackade med en tjej i min klass som också bor i Falköping så vi bestämmde att vi skulle försöka att sammåka istället, det är ju lite onödigt att åka två bilar från Falköping när vi ändå skall till samma ställe. Det är ju trots allt 10 mil. Så Melwin var hemma med sin pappa hela dagen igår från klockan 15.00 när jag åkte för att hämta bilen i Trädet till ca 23.00 när jag kom hem och det hade gått jätte bra :).


Vill också ägna ett tack till mina underbara föräldrar för att jag fick låna eran bil!! Ibland undrar jag vad jag skulle ta mig till utan er!! Ni är verkligen världens bästa föräldrar!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Lensen - 6 juli 2011 21:45

Nu har jag bytt plats på min blogg och hoppas att ni skall följa mig där istället :)   http://melwinomamma.blogg.se ...

Av Caroline Lensen - 4 juli 2011 20:34

Då var det måndag igen... undrar egentligen hur många måndagar man kommer att vara med om innan man dör...IDag vaknade Melwin tidigt efter att ha skrikit till klockan halv tre på natten...vet inte varför riktigt mer än att han hellre ville vara uppe ...

Av Caroline Lensen - 3 juli 2011 13:39

Ja i helgen är vi i Trädet hos mina föräldrar, fast av dom två så är det bara min pappa som är här. Min mamma är i Göteborg och jobbar. Här är också två av mina bröder och min morfar var här igår men åkte tidigt idag för att åka på en loppis. Igår gj...

Av Caroline Lensen - 1 juli 2011 23:29

Ja idag har föräldrarna Lensén legat hemma sjuka med en liten piggelin kille, som haft en massa energi. Klockan 14.20 fick jag en tid till läkaren eftersom jag trodde jag fått hasfluss, men som tur var så var det inte så. När vi kom hem åt vi lite ma...

Av Caroline Lensen - 30 juni 2011 17:32

Ja idag har jag och Melwin varit hos tandläkaren och dom kollade hans tänder och jag fick beröm för att jag borstat dom så fint och dom tyckte han hade jätte fina tänder :) Då växte jag några meter kan jag ju ärligt säga. För ja det är jag som sköter...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards