mammatillMelwin

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Caroline Lensen - 28 augusti 2010 00:11

 

Min kalender som skall hjälpa mig att hålla koll för det är inte alltid min hjärna är med hihi



Mina Engelska böcker, man skall nämligen läsa två böcker på Engelska också...hmmm inte min starka sida men skall börja i tid så går det nog bra :)


Mina böcker i rättskunksap. Det är väl det roligaste ämnet som jag har faktiskt. Den enda nackdelen är att kursen ligger i Lidköping så kommer få åka dit ibland.


    

Min Mattebok. Jag tror att det är 3e gången som jag läser matte så denna gången skall jag fan ha ett betyg!!!


 

MIn samhällskunskapsbok. Om man kollar på boken så kan man tro att vi skall läsa samhällskunskap i 3 terminer jag menar den är ju flera hundra sidor....


Religion A...hmm har jag nog inte så mycket att säga om varken bu eller bä måste ju läsas så bara sätta fart :)


   

Här är skorna som jag köpte till Melwin idag :) jag tyckte dom var fina men det tyckte inte hans pappa. 50% rea också hihi då känner man sig glad


 

Två bilder på våra små söta katter :) vänster är hanen och höger är honan. Några namn är ännu inte bestämda men lovar att vi skall bestämma de nu i helgen!! 


Här har vi en trött liten hjälte, sover i soffan efter en massa skrik i bilen och massa tråkig shopping, fast han älskar att snacka med alla människor som går förbi i affärerna :) 


Här åker vi i mormor och morfars bil :)


       

Här har vi tre bilder där jag och Melwin sitter utanför ICA i stan och väntar på Melwins pappa som skall komma med tåget från Göteborg ( har varit och jobbat). Men Melwin gillar inte att bara sitta still så han får låna några av mammas flaskor. Observera att han får verkligen inte smaka :) Cola kommer han aldrig att få av sin mamma i alla fall!



    Här står vi och väntar på bussen som skall ta oss till mormor och morfars hus där vi skall få låna deras bil! Värdens bästa mamma/mormor och pappa/morfar. Melwin är här jätte trött och somnade strax innan bussen kom och sov ända till mamma satte in honom i bilen där han började och skrika. Och han skrek hela vägen ifrån huset till Falköping och det är ca 25 minuter och det var verkligen gallskrik fick stanna på vägen och ta ut honom en stund för han skrek så han nästan inte fick luft.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards