mammatillMelwin

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Caroline Lensen - 15 augusti 2010 13:42

VArför är min lilla skrutt så lessen!! Kan det vara tänderna tro...alltså varje gång han skall försöka sova så skriker han jättte mycket, och det spelar liksom ingen roll om han är jätte trött han skriker ändå så fort ögonen går igen spärrar han upp dom spottar ut nappen och skriker....Det gör ont att se honom så lessen och inte veta varför. Jag menar han äter som en häst så hungrig kan han inte vara. Kan det vara att han saknar tryggheten eftersom han inte ammar längre. Kan det vara så dom känner att när man tar ifrån dom ammningen känner dom sig försummade av närhet. MEn jag ger honom massa närhet ändå. Hmm jag vet inte jag hoppas att de inte håller i sig hur länge som helst för att vara vaken till 2 -3 på natten och sammtidigt försöka plugga kommer att bli tufft annars!!


Nu skall jag passa på att städa lite medans han äntligen sover för de gör han inte länge!! Puss och Kram på er!!

Av Caroline Lensen - 15 augusti 2010 11:25

Nu äntligen detta har jag väntat på att man skall kunna byta färg på texten som man skriver och inte alltid ha samma gammla tråkiga färg :) Så bara för det så kommer detta inlägget att få bli färglatt :). så vad har jag för planer för dagen...ja ni jag måste städa lite för i morgon får vi nog besök, sen så kommer ju älsklingen hem idag och vi har inte träffats på hela helgen så de skall bli mysigt. Sen blir det mycket det gammla vanliga idag, mata lilleman byta blöjor och gå ut med hunden :).


Vad har ni för planer för denna söndag då??

Av Caroline Lensen - 15 augusti 2010 01:09

Så nu var det klart, i torsdags var jag på KOmvux på möte och fick veta att jag har kommit in på dom kurserna jag har sökt. Så nästa vecka börjar jag att läsa på distans. Fem ämnen skall jag läsa så de kommer bli tufft att hinna med det och självklart lilleman så ni kommer nog att kunna se mig på nätterna vid datan ;).

Måste ju berätta något ganska komiskt, tre av mina kurser är tydligen helt och hållet över internett. Lektioner har man virituellt eller vad det nu heter. Så måste skaffa mig en cam, hörlurar och en mic. Känns ju kul att man skall sitta och visa sig i en cam för sina klasskompisar. Det skall bli en ny och intressant upplevelse.


Så vad har mer hänt...hmm inte så jätte mycket denna helgen har jag och Melwin varit ensama i lägenheten och vi saknar Magnus jätte mycket men eftersom att han började jobbet tidigt både lördag och söndag var han tvungen att sova hos mina föräldrar eftersom det inte går något tåg så tidigt på morgonen. Men i morgon kommer han hem så det blir bra :).


Saker och ting kommer att förändras här hemma nu och det kommer vara jobbigt ett tag men är ett måste för att de skall bli bra. De får svida ett tag för att alla skall få det bra. (Nej jag och magnus skall inte gå ifrån varandra!!!)


Nu vet jag inte vad jag skall skriva mer, vore kul med lite frågor i bloggen. :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards