mammatillMelwin

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Caroline Lensen - 18 augusti 2010 21:01

Så då har vi kommit fram till Göteborg tåget gick klockan 15.50 och vi var i GÖteborg 16.57 där Melwins mormor och morfar hämtade oss. Sen åkte vi hem käkade lite mat och sen har vi varit nere i mammas och pappas källare och tömt och gjort i ordning ställt det som skall med till huset på ena sidan och det som var storebrorsans ställde vi åt andra hållet. Så imorgon skall det packas in i bilen för att sedan köras upp till huset, detta skall bli intressant och kul.

Det ar kul att se allihopa jag har verkligen saknat dom!! Sen var ju Marcus och Emma också här :) hihi så himla kul att träffa alla de hade gått lite för långtid sedan sist :). 

Så nu skall jag ta och vara lite social, och lilleman ligger och sover på en madrass i vardagsrummet, han somnade som en stock efter att ha tjolat med alla och blivit omkramad av alla. 

Sen har jag beställt alla mina skolböcker också så hoppas att dom kommer lagom till nästa vecka.

Kram på er och hoppas ni haft en bra dag!!

Av Caroline Lensen - 18 augusti 2010 00:12

Nu börjar alla tider för olika möten på skolan att hamna på plats, men måste erkänna att jag är väldigt taggad för att börja plugga för att börja få någonting att göra. Bara hoppas att de verkligen kommer att funka med att vra hemma mamma på heltid och läsa 100%. Vissa dagar tvivlar jag verkligen på de men vissa dagar vet jag till 100% att jag kommer att klara de, så vi får väll se kommer att hålla er uppdaterade om mina studier.

Idag har jag och Melwin bara tagit det lugnt lekt en del och sjungt lite sånger, sen har han badat vilket han älskar att göra, sen jagar han katterna....han börjar arr krypa fortare men det roliga med katterna är att dom flyttar inte på sig...honan gör de men hanen han bara sitter kvar, så han skall vara glad att jag håller koll på dom annars skulle ju Melwin nypa honom hela tiden.

Min stackars älskling har jobbat hela dagen, han började klockan 0730, och slutade klockan 22.00 han åkte hemifrån klockan 6 och kommer inte hem förrän 00.30 och sen så måste han åka klockan 5 igen för att börja jobba klockan 7.

Måste vara jobbigt, fast han får skylla sig lite själv för jag sa till honom att han kunde sova hos mina föräldrar men han ville sova med mig :) gulligt ja men dummdristigt eftersom vi ändå skall åka ner till mamma och pappa i morgon och hjälpa dom att flytta. På fredag avgår nämligen flyttlasset till huset.


Så nu skall jag göra lite mat till älsklingen och sen skall jag slänga honom i säng så vkriver nog i morgon igen kram på er och hoppas att ni har haft en bra dag!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards