mammatillMelwin

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Caroline Lensen - 20 augusti 2010 23:50

Är det någon som kanske har bra förslag på vad vi skall döpa kissarna till?? Det är en hane och en hona. Skriv gärna om ni kommer på nått bra :)

Av Caroline Lensen - 20 augusti 2010 23:44

Så har inte hunnit med att skriva så mycket här nu på någon dag, vi har nämligen varit och hjälpt min mamma och pappa att flytta saker till huset. Så denna gången fick det bli två vändor, så i Torsdags körde vi en vända, och vi var väll iväg vid 18.30 ungefär först bjöd pappsen på mat innan vi åkte iväg till huset och det var första gången som min ena lillebror var med och såg huset han tyckte det var fint.

Vi packade in allt snabbt så vi var väll hemma tillbaka i Göteborg klockan 00.30 Just det sen i torsdags så träffade jag Christine i stan också, ni som känner mig vet vem det är men för er andra så är det en tjej som jag gick högstadiet tillsammans med, och vi umgicks inte så jätte mycket med varandra när vi gick i skolan det var först efteråt som vi blve närmare varandra. Vi umgick väldigt mycket ett tag nästan varje helg och så ofta vi fick chansen. Vi pratar om allt och man behöver inte känna sig dum inför henne utan man kan säga allt Älskar henne!!

Men i alla fall eftersom vi bor en bit ifrån varandra nu förtiden så blir det inte att vi träffas så ofta så i Torsdags var första gången på 2 år som vi sågs kändes jätte jobbigt när hon åkte hem. Saknar ibland dom tiderna när man kunde träffas ofta och hitta på roliga saker tillsammans.

Så idag i alla fall så har vi varit i mammas och pappas hus och lämnat in mer saker och nu börjar de bli tomt i lägenheten i Göteborg. Men det är egentligen sjukt vad mycket man samlar på sig genom åren. VI åt lite god mat i huset och tog det lite lugnt efter två dagars bärande. Det sköna med hus är att det är fan bara att bära rakt in känns ju som ett plus :) haha inte som våra tre långa spiraltrappor som vi har upp till våran lägenhet.

Nu är jag hemma i lägenheten och älsklingen är på väg tillbaka hem till mina föräldrar eftersom han börjar jobba klockan sju i morgon bitti. Så jag och Melwin och katterna är i Falköping.


Men nu skall jag gå och sova så ni får sova så got och hoppas ni haft en bra dag kram på er!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards