mammatillMelwin

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Caroline Lensen - 27 augusti 2010 23:10

IDag är en bra dag, men jag är jätte trött så kommer inte att skriva så mycket.

Men jag har hämtat ut kameran idag :) fy fan va nice eftersom min förra "försvann" så var jag ju tyvärr tvungen att köpa en ny som jag kommer hålla hårt  och aldrig släppa ur sikte. SÅ nu kan ni förvänta er en hel del bilder här på bloggen.

Sen har jag hämtat ut mina skolböcker och känner mig riktigt taggad att börja läsa :) Köpt ett par skor till lilleman och kattsand och kattmat till katterna plus en klösbräda så kanske dom inte klöser på våran soffa....Sen har vi storhandlat, alltid lika tråkigt men väldigt skönt när man kommer hem och det är gjort!! Sen unnade vi oss pizza idag och vi testade en ny pizzeria och dom hade jätte goa pizzor mums :)

Sen vill jag bara tacka mina föräldrar för att vi fick låna deras bil så att vi kunde handla idag!! Så himla snällt, vad skulle jag göra utan min mamma och pappa liksom dom ställer ju upp i vått och torrt :)


Sen har jag bokat tågbiljetter åt LUdwig så han kommer till oss den 6e september, det skall bli jätte mysigt.

Sen har jag även bokat biljetter åt mig occh lilleman för vi skall åka och hälsa på min bror och hans familj i Uppsala :) Det skall bli hur kul som hellst. Och så skall vi se bebisarna och snacka om att min kamera kommer att komma till användning :)


Nu skall jag gå och kolla film och sen blir det nog sängen Magus ligger redan och halv sover i soffan efter att ha varit vaken sen klockan halv fem. Lilleman sover också sen en halv timme tillbaka vi håller tummarna på att han sover tills i morgon bitti speciellt med tanke på hur mycket han har skrikit idag så borde han vara mycket trött!!

Godnatt på er, skriver mer i morgon :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards