mammatillMelwin

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Caroline Lensen - 2 augusti 2010 23:47

Så vad har man gjort idag?? Jo har packat alla grejer och gjort i ordning i det rummet som vi har sovit i hos mina föräldrar, sen packade vi in i deras lilla bil för att sedan ta tåget hem till Falköping, men det var helt fullt på tåget så eftersom jag bar på Melwin var det en snäll kvinna som flyttade på sig :) Ludwig satt på golvet och stackars Magnus fick stå upp. När vi väl kom fram så gick vi till ICa och köpte lite sweet chilli sås som vi skulle ha till Chicken Nuggetsen :) som vi gjorde när vi kom hem.

Ludwig fick se lägenheten för första gången och han verkade tycka att lägenheten var fin. Och han har fått en jätte fin och mysig sovplats, men han hade lite svårt att somna.

Sen kom min mamma och pappa med våra grejer och det var skönt att slippa bära runt på dom på tåget.

Skönt att vara hemma men saknar dom i Göteborg!!

Nu vaknade lilleplutten så jag måste gå och ta honom!! Men ni får ha det så bra och sov gott på er!!

Av Caroline Lensen - 2 augusti 2010 11:16

Så en ny vecka och nya möjligheter, dock börjar denna veckan väldigt segt. Är jätte trött och skulle väldigt gärna vilja ta en helg och bara sova ut. Nu börjar det att kännas att man inte har sovit en enda hel natt på 9 månader. 

Men men det är mysigt också på sitt lilla sätt :). Så vad är planerna för dagen, jo att packa ihop våra grejer och åka hem till Falköping. För nu har vi hjälpt mamma och pappa att packa och flytta lite grann men pga det dåliga vädret så gör vi ett uppehåll i flytten och åker hem så vi får vara hemma några dagar innan lilleman skall åka hem igen. 

Det är dock inte så jätte mycket kvar att göra innan dom kan flytta allt men finns ändå lite kvar.  Så det är väll vad vi ska göra idag packa och göra oss i ordning för hemfärd :) kommer kännas tomt men ändå skönt. 

Puss och Kram på er!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards