mammatillMelwin

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Caroline Lensen - 4 augusti 2010 21:03

IDag har det verkligen varit en slapp dag har inte gort så mcket mer än att vila eftersom jag har haft as ont i magen. älsklingen lagade jätte god mat till oss, fisk, potatismos och äggsås och stuvad spenat. Fast jag äter inte spenat men alla tre pojkarna tyckte det var gott. Melwin tckte det var jätte gott han mumsade i sig jätte mycket :).

Och Melwin sover :) kors i taket, hoppas att han sover en stund nu då för vi skall kolla på film och bara mysa, det var ett tag sedan vi fick tid till att bara kolla på film och ta det lugnt.

Så ni får ha en underbar kväll och kram på er!!

Av Caroline Lensen - 4 augusti 2010 14:07

IDag är det ingen bra dag, har legat i sängen nästan hela dagen! Har jätte ont i magen och som tur är så är Magnus hemma idag så jag behöver inte ha 100% uppmärksamhet på dom små och hunden och katterna. Så idag blir det nog inte så värst mycket bloggande men det får ni nog ha överseende med :).


Kram på er så länge så kanske jag försöker skriva lite mer ikväll!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards