mammatillMelwin

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Caroline Lensen - 3 augusti 2010 23:31

Måste bara skriva nu när jag sitter och tittar på lilleplutten!! Fan vad jag älskar dig Melwin du betder världen för mamma du betyder allt!! Du är det finaste jag har och det finaste som någonsin hänt mamma hittills!!! Mamma älskar dig av hela sitt hjärta!!!



  

Av Caroline Lensen - 3 augusti 2010 22:58

Idag vaknade jag när Magnus vaknade och skulle till jobbet det vill säga klockan 04.45 sen hade jag lite svårt att somna om. Så låg och funderade lite när jag helt plötsligt började höra massa dunstanden och dunkanden....när jag gick ut och tittade så visade det sig att Ludwig var vaken och sprang runt och jagade katterna, så jag sa till honom att så fick han inte göra så fick stänga in katterna på toaletten eftersom han inte kunde låta dom vara ifred. Så sa jag till honom att han fick somna om för klockan var inte så mycket, men han sa att han inte kunde somna om. Jag bara jo du måste för de är mitt i natten :) Han la sig ner och somnade om och vaknade inte förrän klockan 11.00

När vi vaknade så lekte vi lite grann sen åt vi lite frukost för att sedan gå ut en promenad med Obelix. När vi hade lämnat in Obelix i lägenheten så gick vi ut och lekte lite på gården.


Sen gick vi hem och lagade lite Kycklingben med pommes lagom till när pappa Magnus skulle komma hem, och undertiden vi väntade på maten så åt vi lite smörgås, och Melwin åt middag.

Annars har här inte hänt så jätte mycket idag faktiskt, känns som jag är kroniskt trött, känns som jag skulle behöva sova lite grann. Men sova får man väll göra när man dör så jag får väll vänta ett bra tag till :)


Just nu springer dom små kattungarna runt i lägenheten och luktar runt, vi får låta dom turas om att vara ute, för vi har ännu inte vågat dom möta varandra. Vi har glasdörrar i vårat vardagsrum så jag tog och stängde in Obelix i vardagsrummet och så ställde jag katterna på andra sidan dörren och jävlar vad katterna fräste, Obelix såg bara lycklig ut och ville typ leka. Så tänkte att vi skall göra så nu några dagar och sen kanske de går bra att låta dom möta varandra :)


Men nu skall jag ta och göra mig i ordning för natten för jag är vekligen jätte trött och har jätte ont i magen. Så sov så gott och dröm så sött :)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards