mammatillMelwin

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Tisdag!

Av Caroline Lensen - 23 februari 2010 21:57

Idag började morgonen med plättar, glass och sirap fanns några kvar från igår så då fick det bli det. Sedan hände inte sådär jätte mycket vi tog det ganska lugnt, och gjorde inte sådär jätte mycket eftersom jag skulle vänta på att mamma skulle komma hem så att vi kunde åka ner till kontoret och jobba lite grann. Så mamma kom hem först och hämtade min lillebror för han hade ett ärende nere på Frölunda Torg och under tiden som hon körde honom så matade jag Melwin och klädde på honom så att vi var klara när dom kom för att hämta oss. Väl nere på kontoret så var det bara att sätta fart att börja knappra siffror och bläddra i papper. Alltså det är ganska kul ändå att sitta där nere :).

När vi var klara så åkte vi till Willys först och köpte min lillebrors sojakyckling det är nämligen så att min lillebror är vegan. Och sedan åkte vi till ICA Maxi och handlade resterande saker :).

Sen när vi kom hem så gjorde jag och Magnus köttfärssås och spaghetti så himla gott.


Måste få skriva av mig lite om våran boende situation. Vi mellan bor ju hemma hos min mamma och pappa i en 5 rummare i Göteborg tillsammans med min mamma, pappa, mina två små bröder, katten Zimba, jag och Magnus; melwin och Obelix. Alltså jag är jätte tacksam för att vi fick komma hit och mellan bo här!! Verkligen men ibland måste jag ju erkänna att det blir väldigt trångt, men det är också jobbigt att behöva anpassa sig efter så många andra...och så skall jag nämna att min pappa har kontrollbehov så det är väll därifrån jag har ärvt mitt. Så man kan inte riktigt göra som man själv vill. Man kan inte kolla på vad man vill på tv. Men det handlar ju om en kortare period så det är ju acceptabelt men skulle inte klara av det en längre period. Men som sagt jag är verkligen jätte tacksam till min mamma och pappa som står ut med att ha oss här!

Älskar er jätte mycket!!


Nu skall jag försöka att natta lilleman som för övrigt absolut inte vill sova för han kan ju missa någonting.


Natti natti på er!! Kankse skriver mer senare men om jag inte gör det så får ni sova så jätte gott!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Lensen - 6 juli 2011 21:45

Nu har jag bytt plats på min blogg och hoppas att ni skall följa mig där istället :)   http://melwinomamma.blogg.se ...

Av Caroline Lensen - 4 juli 2011 20:34

Då var det måndag igen... undrar egentligen hur många måndagar man kommer att vara med om innan man dör...IDag vaknade Melwin tidigt efter att ha skrikit till klockan halv tre på natten...vet inte varför riktigt mer än att han hellre ville vara uppe ...

Av Caroline Lensen - 3 juli 2011 13:39

Ja i helgen är vi i Trädet hos mina föräldrar, fast av dom två så är det bara min pappa som är här. Min mamma är i Göteborg och jobbar. Här är också två av mina bröder och min morfar var här igår men åkte tidigt idag för att åka på en loppis. Igår gj...

Av Caroline Lensen - 1 juli 2011 23:29

Ja idag har föräldrarna Lensén legat hemma sjuka med en liten piggelin kille, som haft en massa energi. Klockan 14.20 fick jag en tid till läkaren eftersom jag trodde jag fått hasfluss, men som tur var så var det inte så. När vi kom hem åt vi lite ma...

Av Caroline Lensen - 30 juni 2011 17:32

Ja idag har jag och Melwin varit hos tandläkaren och dom kollade hans tänder och jag fick beröm för att jag borstat dom så fint och dom tyckte han hade jätte fina tänder :) Då växte jag några meter kan jag ju ärligt säga. För ja det är jag som sköter...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards