mammatillMelwin

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Caroline Lensen - 24 februari 2010 20:29

Idag vaknade jag klockan 09.00 för att jag skulle köra pappa ner till kontoret eftersom att vi behövde låna bilen av mamma och pappa. Fan alltså det var inte så jätte lätt att köra bil i det här vädret det var första gången som jag körde bil och det var så mycket snö ute, men det var ju egentligen bara att köra försiktigt. Så när jag hade kört pappa till jobbet så körde jag hem och ställde bilen i graget och gick hem, käkade frukost, duschade och gjorde i ordning Melwin för att vi skulle träffa Pastorn klockan 14.00 Men vid halv ett så kom mamma hem och då tänkte jag att eftersom att hon skulle ner till pappas kontor så kunde vi lika gärna köra henne dit så slapp hon att gå i denna snö kaos.

Så jag matade Melwin sen så åkte vi iväg.

Trodde att dopsamtalet skulle ta typ 40 minuter men det tog lite längre tid än så. Alltså måste säga att den pastorn vi valt är väldigt trevlig lättsam och rolig.

Så nu ser jag fram emot den 27e :).

Sen åkte vi hem och gjorde lite mat sen hämtade vi mamma och pappa på kontoret och åkte hem och nu sitter vi här efter att ha varit ute med Obelix en sväng.


Jag vet inte om jag har skrivit det men jag har fått tag i en tjej som eventuellt skall sjunga på dopet, det beror ju på om hon kan det datumet. JAg håller tummarna och hoppas på det, för jag tycker att hon sjunger jätte fint.

Sen på Söndag är det sista datumet för att svara på inbjudan så det skall bli intressant och se hur många det är som kommer. Vi bjöd 51 stycken så vi får väll se, det är ju inte så jätte många som har svarat ännu men det brukar väll ske i sista inuten så funkar jag ju själv så kan inte begära från andra att det skall bli tidigare.

Tänkte att vi skulle försöka ta oss till IKEA i helgen och titta lite på servetter och ljus inför dopet.

Sen måste jag ju hitta något att ta på mig och jag vet inte riktigt ännu vad det skall bli faktiskt men jag ger er en uppdatering när jag själv har kommit underfund med vad jag skall ha.


Nej nu skall jag vara lite social här borta plus att min lilla älskling börjar ge ifrån sig lite ljud.

Men kanske skriver lite senare. kram på er!! Melwin sitter också här och försöker skriva tänkte ifall ni ville veta


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards