mammatillMelwin

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Caroline Lensen - 26 februari 2010 21:42

Idag har vi varit nere i stan jag och mina två älsklingar :).

Vi skulle kolla lite grann efter saker till dopet, och vi hittade lite saker som vi skall använda, riktigt kul alltså att planera och leta runt efter saker att ha :)

Sedan var vi runt på lite andra affärer också, och jag köpte mig en foundation, en rouge och ett par örhängen till dopet :)

Just nu är vi 30 stycken som kommer att vara på dopet om alla som hört av sig och sagt att dom skall komma kommer, men det är fortfarande 2 dagar kvar för alla att tacka ja eller nej.

Men vi hade jätte mysigt på stan idag sen så åkte vi hem för att det var en liten kille som ville ha mat, som för övrigt sov hela tiden inne i stan ända tills vi kom in genom dörrarna i trappuppgången då vaknade han och ville ha mat.

Sen åkte jag och Magnus ner till Hemköp på Frölunda Torg och köpte lite mat som resulterade i Fläskkarre och Rusti :) så himla gott har vart jätte sugen på en kött bit så himla länge men inte blivit så. Och sen fick vi en liten beställning också så vi handlade chips till min lillebror och dricka och choklad till mamma och pappa :).


Och så måste jag berätta något ganska kul, varenda gång som jag skall skriva här så skriker min lille älskling är de inte konstigt....han tycker inte om att hans mamma bloggar antagligen, det är ju lite konstigt.

Så nu måste jag sluta skriva och puss på min lilla sötnos! Men först så vill jag tacka min stora älskling för en jätte mysig dag på stan det var skönt att bara vara vi och få umgås lite :) Tack älskling för att du finns och för att du är bara min :). Älskar dig!!!!

Av Caroline Lensen - 26 februari 2010 09:50

Äntligen fredag, så himla skönt med helg men innan vi får ta helg så har vi lite saker att göra. Vi måste ta upp tvätten som vi har tvättat sen skall vi göra oss i ordning och gå ner till arbetsförmedlingen men min stora älskling sover fortfarande, min lilla älskling sitter i sin babysitter och kollar på svärdet i stenen.

Sen funderade vi på att åka in till stan för jag skulle vilja komma till panduro och kolla lite på saker till dopet. Men vi får se om det blir idag det vet jag inte det beror ju lite på snön och så för spårvagnarna går ju inte riktigt som dom ska nu när det är en massa snö ute.

Igår var vi och jobbade lite på kontoret, är riktigt kul faktiskt. Sen var vi och handlade åt min mormor och hennes man eftersom dom är sjuka och inte kan gå ut, och som tack för hjälpen så fick vi en Aladdin ask som tack för hjälpen, som vi delade på allihopa till kvällskaffet.

Och igår hittade jag blåa ljus som jag tänkte skulle användas på dopet, dom var väldigt fina men dom måste bearbetas lite först :).

Men nu skall jag gå och göra mig i ordning för att hämta tvätten.

Men skriver lite senare.

Kram på er allihop

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards