mammatillMelwin

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Caroline Lensen - 20 februari 2010 18:53

Hmm idag har det inte hänt sådär jätte mycket det är ju massor med snö ute helt galet alltså...och måste få gnälla lite vart fan är alla jävla plogbilar det är ju helt sjukt går ju knappt att komma fram på gångbanorna. Men men det är ju bara att pulsa fram. Annars som sagt har det inte hänt sådär jätte mycket, vi har tagit det lugnt och jag har hjälpt min mamma och hennes kusin litegrann...det är nämligen så att dom gick en pilgrimsled förra året (jakobsleden) dom gick inte hela men dom gick i 14 dagar typ, och nu har dom fått i uppdrag att hålla ett föredrag om detta!! Och detta skall ske den 14e mars så nu kämpar dom varje helg för att få ihop det så att det skall bli bra, men dom börjar ju i olika ändar så jag försökte att hjälpa dom att organisera sig lite grann :) Men jag tror nej jag tror inte jag vet att det kommer att bli jätte bra!! Dom är så himla duktiga!

Bara dom samlar sig och tror på sig själa så kommer det att gå jätte bra!

Nej nu har vi lagat mat det blir potatisgratäng med skinka i, kommer att bli kanon gott!! Sen blir det chips dricka och melodifestivalen, hoppas att det är några bra med idag, för förra veckan tyckte jag inte att det var några som var sådär jätte bra.

Och så måste jag uppdatera er om Melwin, han fick ju spruta igår och han har varit gör pigg ingen feber eller någonting, så himla duktig liten kille vi har!! Och sen så fick han lite gröt igår också....visserligen fick han inte i sig sådär jätte mycket men han såg klart intresserad ut!! Nu vaknar plutten och maten e snart klar så nu blir det slut på skrivandet.

Kram på er

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards