mammatillMelwin

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Caroline Lensen - 18 februari 2010 23:33

Inte hänt sådär jätte mycket sen jag skrev sist....nattade Melwin men det gick inte så bra han bara skrek så vi gick ut en promenad och la honom i hans vagn och då dröjde det inte många minuter innan han somnade. Vårat lilla hjärta!! Fan vad man känner sig värdelös när dom bara skriker och tårarna bara sprutar!! usch blir så himla ledsen när det blir så!

Annars har jag bara suttit här vid datan och kollat runt lite grann på nätet och nu blir det snart sängen eftersom vi skall upp tidigt i morgon.


Så natti natti på er och sov så sött!!!

  

Av Caroline Lensen - 18 februari 2010 19:07

IDag vaknade vi klockan 9.00 eftersom att Magnus skulle vara på Arbetsförmedlingen klockan 11 och vi skulle gå ner dit och det tar ca 40 minuter, eftersom att det är en hel del snö ute och trögt att dra vagnen. För jag och Melwin var tvugna att följa med eftersom min kära älskling inte hittar dit ner själv. Så vi gick ner till Frölunda Torg och därifrån till Arbetsförmedlingen där han skulle på ett handledningsmöte så jag och Melwin fick vänta utanför i ca 40 minuter. Igår var jag förrästen nere på pappas kontor tillsammans med mamma, pappa och Melwin och jobbade lite grann. Kul faktiskt det är inte så tråkigt som man tror.

Efter vi hade varit på Arbetsförmedlingen så gick vi hem och lagade lite mat som resulterade i ost och skinksås med pasta. det var faktiskt gott och under tiden så kollade vi på en film. Sen var meningen att jag skulle åka ner till kontoret...pappa ringde och sa till mig att göra mig i ordning så jag gjorde de och klädde på Melwin kläder och helt plötsligt så ringer mamma och säger att det inte blir något kontor idag....hmm...jaja det blir i morgon istället för i morgon slutar mamma klockan 12 så då skall vi åka och jobba lite på kontoret.

Sen så har det inte hänt så mycket annat än det vanliga mata Melwin och natta honom..han har sovit väldigt dåligt dom senaste dagarna och gråtit och skrikit en hel del och jag vet inte vad det beror på, men han har fått börja med sina magdroppar igen så får vi se om det hjälper. Sen så pratade jag med BVC häromdagen och dom sa att det kan också vara så att han är i någon så kallad tre månaders utveckling som gör att han är lite gnällig. Men i morgon skall vi till BVC så får prata lite mer med dom i morgon och se om jag kan få något svar.

Skriver kanske lite senare så puss och kram på er så länge

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards