mammatillMelwin

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Caroline Lensen - 21 februari 2010 12:07

Nu har denna veckan också nått sitt slut. Fan det är sjukt vad snabbt tiden går, och känns inte som man hinner med någonting. Inatt har det varit full rulle på lilleman, han har vaknat 3 gånger och väckt sig mamma. Alltså att vakna är väll inte så jobbigt det jobbiga är att han skriker och att tårarna sprutar...så himla jobbigt.

Annars har jag inte hunnit  med så mycket nu på morgonen har ätit lite frukost och bytt lite blöja och sen så har jag nattat om Melwin som just nu ligger och sover i sin pappas säng. Våran lilla ängel.

Igår kväll höll jag på och leta runt för att se om jag kunde hitta någon som är bra på att sjunga och spela piano för vi måste ju hitte någon som kan sjunga på dopet....så om de är någon som läser detta och känner någon i närheten av Göteborg som är duktig på att sjunga och spela så får ni gärna hojta till!

Annars läste jag ett ganska bra tips på ett par som inte tyckte att det kändes värt att hyra in någon som kunde sjunga och spela så dom körde en skiva istället.....hmm jag vet inte om det ger sådär jätte bra ljud...vi får väll se de är ju en månad kvar ungefär så har ju lite tid att fundera, och är det någon som har några tips och ideér så är dom verkligen välkomna.

Nu skall jag titta runt lite mer och se om jag kan få några mer bra ideér, men skriver nog lite senare igen :)

Puss på er

Av Caroline Lensen - 21 februari 2010 00:50

Nu är de lite mer än en månad kvar till dopet och det sjuka är att jag börjar redan få panik hur allt skall bli så bra som möjligt och hur allt skall hinnas med. Har redan börjat planera dekoration och tårtan är nästa bestämd sen får man ju se hur många tårter vi måste göra eftersom vi inte ännu vet hur många som kommer...Sista dagen för svar är 28 februari så det är ju bara att avvakta och se. Har massa roliga och bra ideér i huvudet måste bara sortera upp det så att det blir en så bra dag som möjligt. Nu i veckan skall vi träffa Pastorn för att gå igenom själva dopet med henne, om hur det skall gå till, vilka psalmer vi ska ha osv. Alltså jag älskar verkligen sånt här tycker det är skit kul. Så himla ledsen bara att min kamera är borta och att jag inte kommer att ha någon chans att leta fram den innan dopet. Däremot så har Melwins mormor och morfar gått och skaffat en videkamera som jag antar kommer att användas flitigt på dopet.

Nu måste jag sluta skriva för llleman skriker för fullt men ha de bäst och natti natti på er.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards