mammatillMelwin

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Caroline Lensen - 27 februari 2010 13:03

I natt har varit en jobbig natt Melwin har vaknat en gång i timmen, så man här inte så jätte pigg idag det skall man ju ärligt erkänna. Men vi låg i sängen och mste i morse och Melwin pratade jätte mycket med oss :).

Sedan gick vi och mötte min mamma vid hennes jobb eftersom Obelix ändå var tvungen att komma ut så kunde vi ju slå två flugor i en smäll :).

Det trillar in svar på inbjudningarna och det verkar som att dom flesta kommer att komma :). Min ena kusin kommer inte men det kan jag ju förstå eftersom hon skall ha barn två veckor efter dopet och de kan ju bli tidigare så jag hade inte heller vågat åka iväg då.


Nu väntar vi på att mamma och pappa skall bli klara för vi skall åka iväg till freeport och kolla lite sen skulle vi åka till Lantmännen, och senare sen så skall vi käka pizza :) allihop för det finns en pizzeria i Gamlestan som har vegan pizza och därför kan även min lillebror vara med och käka pizza så det skall bli kul att äta allihopa tillsammans det var ett tag sedan. Senare ikväll blir det Melodifestivalen jag hoppas verkligen att det är några bra med idag...jag tycker inte att det har varit sådär jätte många som varit bra men men man kan ju inte tycka om allt.


Skriver lite senare skall gå ut och hålla dom sällskap när dom dricker kaffe sen blir de till att åka iväg :) Kram på er!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards