mammatillMelwin

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Caroline Lensen - 16 februari 2010 22:20

 



 

Ny duschad :)


 

Sover sött


 



 

Mammas och Pappas Sötnos


  

Tuffa killen ;)

Av Caroline Lensen - 16 februari 2010 22:10

  


Alltså nu skall jag tillägna ett inlägg åt dig lilla gumman...lilla och lilla ;).

Alltså det är sjukt hur länge vi har känt varandra vi träffades första gången när vi gick i 7:an tillsammans på Vasa, dock så umgicks vi inte så jätte mycket med varandra när vi gick i skolan men av någon konstig anledning eller konstig och konstig av någon lycklig andledning så tog vi upp kontakten med varandra efter vi hade slutat nian och vi började umgås med varandra och blev väldigt nära varandra!! Vi har många roliga och mysiga minnen att titta tillbaka på, tjockisfrukost ;), Gretas m.m Vi har gjort mycket tillsammans skrattat, gråtit och bara varit, men jag har alltid kännt att jag kan vara mig själv med dig. Alltid kunnat snacka med dig om allt utan att du skall döma mig eller tycka att jag är konstig! Även om vi vid vissa tillfällen kanske inte har snackat med varandra varje dag och vissa gånger har det till och med gått ett litet tag mellan samtalen så har det ändå varit samma sak när vi väl har snackat med varandra, vi kan lätta våra hjärtan för varandra och ge varandra råd om hur vi skall gå vidare med våra bekymmer!! Vill bara att du skall veta att Jag älskar dig gumman och Tack för att du finns!! Tack för att du är min psykolog ibland eller min axel som jag kan gråta hos!! TACK VÄNNEN!!!!


Av Caroline Lensen - 16 februari 2010 22:00

Idag är det fettisdag och vi har faktiskt käkat semlor ;) Fast vi smg startade och åt i helgen, så himla gott fast det är inte gott när man äter för många men de är ju bara en period om året som man äter semlor liksom. Idag har det inte hänt sådär jätte mycket, Melwin var vaken ganska mycket i natt vilket resulterade att jag var jätte trött i morse så när han hade varit vaken en stund och pratat lite med oss och vi hade käkat frukost så gick jag och la mig en stund.

När vi vaknade så lagade vi lite mat och sen så skulle mamma och pappa komma och hämta oss så åkte vi till MediaMarkt eftersom Magnus har en gammal barndoms kompis som jobbar där som han inte har pratat med på ca 12 år. Men ändå kände dom igen varandra haha lite kul faktiskt. Under tiden så åkte mamma och pappa och handlade och sen åkte vi hem och käkade semlor :)

Och nu sitter dom och kollar på OS alltså alla ni som gillar OS ni får ursäkta mig men för mig är det totalt ointressant alltså det finns ju inget annat på tv:n skall man titta på detta i två veckor liksom...det är ju helt sjukt tråkigt!!

Jag menar dom spelar ju till och med in de dom missar de är ju sjukligt...finns det inget botemedel haha. Jaja vi skall vara glada att det bara håller på i två veckor det kunde ju ha varit värre.

Just nu ligger lilla underverket och sover i soffan här jämte oss och undrar ni varför det inte kommer in några nya bilder så beror detta på att min kamera har försvunnit någonstans i flytten...kanske ligger den i någon kartong bland alla våra saker som står på ett lager i Falköping det vet jag inte och det kommer jag inte att få reda på förrän om 1,5 månad när vi får lägenheten och det känns ju lite tufft. Tänk om den är borta tillsammans med alla kort på Melwin, det vore ju katastrof jag skulle bli knäckt. Men vi får hoppas på det bästa.


Puss på er!!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards