mammatillMelwin

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Caroline Lensen - 19 februari 2010 10:03

Nu är lilleman äntligen fått sin 3 månaders spruta, men däremot var det inte lika roligt med vikten han vägde 6730 g och var 67,3 cm lång längden och huvudmåttet ligger han fortfarande en bit över sin växtkurva men när det gäller vikten så har han sjunkit tillbaka till normal från att ha legat ca 3 streck över sin växtkurva. Men vi frågade lite vad vi skulle göra åt det och hennes tips var att vi skulle börja ge honom gröt på kvällarna för att se om de är så att han kanske växer för fort och inte riktigt nöjer sig med mammas mat.

Den 11 mars skall vi tillbaka till BVC och väga och mäta honom och så skall vi även få reda på lite grann om smakprover lite tips och så på vad man skall och kan ge honom. Så ikväll blir första smakprovet och jag skall låna mammas kamera och fota så att ni får se :).

Nu skall jag käka lite frukost och sen så skall vi vänta på att mamma slutar så att vi kan åka och hämta henne sen skall vi åka och jobba på kontoret några timmar sen tänkte jag att vi skulle åka  och köpa en söt liten tallrik och en sked till Melwin :), lagom till hans första smakprov.

Så jag önskar er alla en kanon dag så uppdaterar jag under dagen :) 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards