mammatillMelwin

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Caroline Lensen - 17 februari 2010 14:59

Idag vaknade lilleman ganska tidigt och har varit vaken till och från hela natten, så nu har jag gjort i ordning i det rummet som vi sover i och ställt upp en säng till, skall se om det är för att han ligger så nära mig som han vaknar hela tiden och vill ha mat. För när han sover hos sin mormor och morfar så vaknar han inte så ofta. Så vi får prova det ikväll.

Annars idag så har jag som sagt gjort i ordning i det rummet som vi sover i och vikt kläder, dammsugit och så bäddat i ordning en säng till Melwin.

Nu sitter jag här och äter lite chips :) och väntar på att min pappa skall ha besiktat klart bilen för sen så skall han komma förbi och hämta mig och Melwin för vi skall ner till pappas kontor och jobba lite, så för er som inte hört det så håller jag på och försöker lära mig en liten del av det arbete som min pappa göra så jag kanske kan sitta där och jobba lite :). Och igår när jag letade runt lite på olika utbildningar så hittade jag en utbildning som jag tänkt söka till Augusti. ( Ekonomiassistent ).

Sen så ringde jag BVC idag och dom hade äntligen fått Melwin journaler så nu ska han äntligen nästan 3 veckor försent få sin 3 månaders spruta.

Nä nu skall vi göra oss i ordning men skriver kanske lite senare!

Kram på er

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards