mammatillMelwin

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Caroline Lensen - 13 december 2010 08:21

Nu kommer den stora frågan....kommer jag verkligen att hinna med mitt mål, att bli klar tills i morgon?? Jag börjar bli mer och mer osäker på detta faktiskt jag måste ju liksom hinna med att sova lite i alla fall också. Så vi får se jag håller tummarna på att jag skall hinna för det vore såå himla skönt att kunna ta jullov.

Igår var min mamma upp en snabbis och lämnade nycklarna till bilen eftersom jag skall till Götene i morgon och ha nationellt prov i matte och sen lämnade hon mina glasögon :) så himla skönt, nu måste jag bara justera dom så att dom sitter lite bättre :)

Nej nu skall jag fortsätta plugga eftersom att jag skall ha ett muntligt förhör klockan 10.30 på alla inlämningar jag har gjort i Religion A. Håll tummarna för mig att det går bra för då har jag avklarat ytterligare ett ämne :)

Kram på er så länge

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards