mammatillMelwin

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Caroline Lensen - 3 december 2010 06:42

Nu har jag pluggat och pluggat, och känns ändå inte som jag kan de...men det märker jag ju om bara några timmar. Funderar på om jag skall gå och lägga mig för att sova i en timme eller om jag lika gärna skall hålla mig vaken....hmmm har inte sovit någonting på hela natten så chansen kanske blir att jag försover mig så kanske bättre jag sysselsätter mig här och läser lite till...har bara pluggat och pluggat poch pluggat. Men jag har lärt mig en sak när det gäller mig själv...att om jag inte är intresserad av ämnen så sätter de sig inte. Jag vet inte varför men ämnen som jag har ett intresse av de liksom sätter sig men annars nä de går in genom ena örat och ut genom andra liksom.....hmm någon som har nått inlärningsknep kanske??

Skriver lite senare idag efter jag haft mitt "läxförhör" och talar om hur de gick ;)haha

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards