mammatillMelwin

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Caroline Lensen - 6 december 2010 06:34

Nu börjar jag bli trött men det är ju egentligen inte så konstigt eftersom att jag har suttit uppe hela natten....har Engelska prov om 3,5 timme så har suttit uppe och pluggat på de. Fast först har jag ett annat möte i skolan om en kurs jag har sökt nästa termin :) hoppas att jag får komma in på den för då har jag kommit in på 3 av 5 kurser :)

Men jag funderar på att byta ut Historia A mot Webb design. Låter liksom roligare på nått sätt. Vi får se jag har inte funderat klart ännu.

Som sagt jag har suttit uppe hela natten och pluggat massa Engelska, har ett kapitel kvar som jag måste läsa och försöka lära mig glosorna. Jag kan inte glosorna helt men min lärare sa att huvudsaken är att jag vet vad dom betyder, och det tror jag i alla fall att jag gör :)

Skall bli väldigt intressant och se hur provet går faktiskt. För klarar jag detta och jag klarade de sista nationellaprovet så har jag G i Engelska A kan ni fatt liksom jag som trodde att jag skulle få IG. Haha kommer bli jätte glad om de visar sig att allt går bra idag :) ni får hålla tummarna för mig :)

Nu skall jag fortsätta att läsa lite till sen blir de duschen och göra sig i ordning för att gå ut i detta iskalla hemska väder...usch

Alltså det är jätte fint med snö men måste det vara så himla kallt liksom....?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards