mammatillMelwin

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Caroline Lensen - 4 december 2010 22:50

Idag är alltså första natten som Melwin sover borta...han har ju sovit inne hos mormor och morfar i deras rum tidigare när vi har varit på samma plats. Men idag är första dagen som Melwin är helt borta ifrån sin mamma under natten....hmm för Melwin verkar det som att de går jätte bra, han har njutit av att få kvalitetstid med mormor och morfar. Och visst är det skönt att vara lite barnledig, men måste ju erkänna att de har varit mycket jobbigt också. Saknar min prins jätte mycket....men jag vet ju att han har det superbra där han är så.

Nu skall jag fortsätta plugga, kände bara för att skriva ett litet inlägg :) bloggar lite senare sen innan jag går och lägger mig för nu skall jag göra Rättskunkaps läxa....skall läsa tre olika fall och domar och sen skall jag jämföra dom och skriva lite vad jag själv tycker...har valt sexuellt ofredande, och måste ju säga att det är nästan så man blir mörkrädd när man läser att vissa får 3 månader trots att dom har våldförtsig på ett barn liksom. Medans om du skattefuskar i sverige finns det dom som får 10 år....är det viktigare med statens pengar än ett oskyldigt barns liv??

Av Caroline Lensen - 4 december 2010 00:48

Nu på kvällen kollade vi på Idol, men måste säga att jag tyckte att Jay och Olle skulle stått i final så är lite besviken. Men man kan ju inte alltid få som man vill :)

Melwin ville inte sova idag klockan 21.00 så efter mycket om och men så somnade han när klockan var 23.30, och så ringde min underbar vän Christine också. Hon är så söt och gullig. Men nu skall jag sätta mig och plugga lite sen blir det sängen i någorlunda tid, tänkte jag i alla fall.

Skall försöka få tid att lägga in lite bilder i morgon, hoppas jag. Har ju så himla mycket att göra denna helgen :( Har två stora inlämningar som skall vara klara på söndag. Plus slutprovet i Engelska på måndag som jag måste öva på.

Av Caroline Lensen - 4 december 2010 00:41

Ja. Denna veckan började ju väldigt jobbigt, med att mina glasögon gick sönder och att bilen inte startade. Så har varit en ganska tuff vecka faktiskt. Med mycket motgångar och med mycket att göra i skolan, men ändå har jag hållt mig positiv. Som sagt det har faktiskt inte hänt så jätte mycket mer denna veckan.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards