mammatillMelwin

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Caroline Lensen - 12 december 2010 02:06

Nej får inte sluta blogga såhär...då slutar ju mina besökssiffror också... :P inte alls bra.

Så vad hände igår?? Jag kom hem efter att ha gjort prov och det hände inte sådär jätte mycket vi kollade på Idol och för er som kollar på det så vet ni att klockan 21.30 så är det en paus till 22.25 och då passade jag på att gå och natta Melwin som hade vägrat att sova innan. Problemet var bara att eftersom att jag hade suttit uppe hela natten så var jag jätte trött så jag somnade med Melwin och sen vaknade jag inte mer förrän i morse klockan 9.00 och för första gången på väldigt länge vaknade jag och kände mig jätte pigg :)

Idag så har vi haft storstädning och tvättning i de här hushållet :) så nu är det jätte fint och finns nästan ingen tvätt kvar :) Sen har vi också haft besök av mina föräldrar och jag färgade håret och klippte min mamma.

Nu blir det plugga för fulla muggar eftersom jag somnade igår så vart det inte mycket pluggande och måste ta igen lite grann nu. Så blir inga mer inlägg nu förrän jag pluggat lite kanske  senare eller i morgon. Måste ta och skriva om dom två dagarna jag har missat också :( de kommer jag lovar.

Sist men inte minst så vill jag också säga GRATTIS till min lillebror som vunnit en massa vuxenpoäng denna veckan :) Kram på dig lillebror.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards