mammatillMelwin

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Caroline Lensen - 8 december 2010 12:25

I morse blev jag glatt överraskad när jag loggade in på skolans sida, där alla mina uppgifter finns och alla mejl från lärare osv. Varje morgon har jag nästan känt en stress för att titta där eftersom det oftast brukar vara mejl om uppgifter, och tider för prov och inlämningar. Men idag blev jag glad :) Jag har klarat Engelska A haha det som jag trodde skulle bli så omöligt, som nästan varit en stor klump i magen hela terminen över hur jag skulle klara kursen :). Så nu strålar det här hemma, kanske får se upp så jag inte smälter snön som ligger på marken :).

Förövrigt började morgonen ganska bra :) Melwin väckte mig tidigt vilket inte var så populärt eftersom jag satt uppe ganska länge inatt, för att hinna klart med några uppgifter. Fick gjort fyra uppgifter i natt. Så har jag skrivit upp ett schema för det sista som är kvar att göra, och om jag lyckas att hålla detta schema så kommer jag att vara klar med allt pluggande till 14e December och kan ta m itt efterlängtade lov efter nationellaprovet den 14e december. Så håller tummarna på att detta skall fungera.

Nu skall jag diska lite sen blir det att plugga, Melwin vilar så får passa på när det är lugnt och skönt :)

Av Caroline Lensen - 8 december 2010 01:42

Finns det någon som har tips på vart man kan köpa snygga och coola barnkläder på internett??

Av Caroline Lensen - 8 december 2010 00:56

Oj....jag kommer faktiskt inte ihåg min första kyss....men kan ha varit när man lekte ryska posten i skolan kanske...hmm jag vet faktiskt inte.

Av Caroline Lensen - 8 december 2010 00:50

Mina drömmar är nog ganska många men dom handlar mest om framtiden. Jag drömmer självklart om fler barn, att utbilda mig till frisör, ett hus ja och sånna saker.

Och syftar frågan på vad jag drömmer på nätterna :P så är det väldigt olika, ibland kommer jag inte alls ihåg mina drömmar och ibland vaknar jag upp av  mina mardrömmar.

Av Caroline Lensen - 8 december 2010 00:33

Ja som ni läste i mitt nlogginlägg igår då så satt jag uppe hela natten och när jag kom hem sov jag en timme med Melwin sen bestämde jag att jag skulle hålla mig vaken och istället för en gångs skull gå och lägga mig i tid. SÅ därför det inte vart så mycket bloggande, ägnade min tid åt lilleman :).

Så vad hände igår, jo jag hade slutprovet i Engelska A jag vet inte men jag tror att jag kommer bli godkänd eller jag hoppas det i alla fall :). Det var de sista momentet i Engelskan i alla fall så nu äör det bara att invänta betyget där ifrån. Sen så var jag på samtal angående Naturkunskap A som jag sökt till nästa termin och det verkade som att jag skulle komma in vi får väl se när brevet imper ner i brevlådan. Sen var jag och bokade en hälsokontroll på vårdcentralen för att kolla mina värden och se om allt är bra, tyvärr hade dom ingen tid förrän början på nästa år så får snällt och fint vänta tills dess men det gör inte så jätt mycket känns bra, nytt år och ett nytt liv så det blir bra.

Sen fixade jag också en provvakt som skall hålla koll på mig när jag gör Matteprovet på fredag, och så redde jag ut lite missad tid med min Samhällskunskapslärare så nu skall jag träffa honom på fredag jag tror det var klockan 9.00

Annars tog jag det som sagt lugnt igår med Melwin och bara myste, lekte lite och lyssnade på musik. Och så pratade jag med min underbara Christine en hel del under gårdagen också. Klockan 22.30 efter mycket gnäll från lilleman så somnade vi tillsammans :) hihi så himla mysigt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards