mammatillMelwin

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Caroline Lensen - 9 december 2010 08:18

Har precis börjat att lära mig photoshop igen :) har kunnat det men tappat allt så nu har jag börjat leka lite....så här på morgonen när jag är pigg och resten av familjen Lensen sover :) Så här kommer lite bilder, hoppas inte ni som är med på bilderna tar illa vid er.


             

Av Caroline Lensen - 9 december 2010 08:13

Så nu har jag julpyntat lite här på bloggen :) Och bakgrunden har jag lånat av

bloggfix.3w.se tackar

Av Caroline Lensen - 9 december 2010 03:27

Inte svårt :) Mitt bästa minne är när Melwin föddes. Kommer fortfarande ihåg känslan när jag fick honom på min bröstkorg ca 20.36 2009.10.30

Alltså de minnet är starkt och oförglömligt. Kommer alltid att ha det i min tanke enda tills jag dör. Den känslan måste man uppleva och jag rekomenderar verkligen alla att göra det!!!

Av Caroline Lensen - 9 december 2010 03:15

Alltså vart är våran jävla värld påväg?? Vart finns självbehärskningen??? Vart finns respekten?? Vart finns empatin och moralen??

Jag råkade se dom första minuterna på Efterlyst innan jag skulle gå och natta Melwin idag, och det var fan bland det värsta jag har sett bortsett från en annan incident för många år sedan men den händelsen slapp jag se när den hände fick bara se resultatet.

Men vad är det för empatilösa människor som sparkar ner en människa och när den stackars 19 åriga killen på Kungsbacka Resecentrum ligger ner då börjar idioten att stampa killen på huvudet!! Två mot en. Tack vare två vittnen som rusar fram klarar sig offret utan bestående men, men vad hade hänt om dessa två vittnen inte hade dykt upp? Hade dessa monster hoppat skallen av honom?? Filmen är filmad med en mobil.

Ni kan se själva http://www.tv3play.se/program/efterlyst men jag varnar de är ingen vacker syn.

Alltså det gör mig så himla förbannad när jag ser detta!! Vad har dom lärt sig här i livet?? Vart kommer sånt ifrån? Alltså jag hoppas verkligen att dessa två idioter åker fast, men tyvärr i vårat dåliga rättssystem så lär dom ju inte få sitta värst länge i alla fall. Jag tänker bara tänk den dagen som Melwin växer upp, och blir i den åldern är det ännu värre då? Jag skall sätta Melwin på självförsvar redan när han är 5 år fan så han åtminstone har en chans att försvara sig mot sånna här idioter. Fan någon borde ta med dessa killar i en mörk bakgränd och visa dom va fan de är som gäller. Visst våld föder våld. Men vissa förstår inte annat än att få smaka på sin egen medicin liksom!!!!!

Så nu skall jag försöka lugna mig lite :) Men kände att jag var tvugen att få ur mig detta!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards