mammatillMelwin

Direktlänk till inlägg 22 juni 2010

Tisdag!

Av Caroline Lensen - 22 juni 2010 11:23

Hej på er :)

Så var det då tisdag igen....idag skall jag försöka plocka lite och tvätta lite och göra i ordning inför våran flytt till lägenheten. Och i morgon åker jag och Magnus upp över dagen till lägenheten och plockar i ordning lite eftersom Magnus är ledig och mina föräldrar har vägarna förbi Falköping så tar vi tåget upp på morgonen och åker med dom tillbaka hem sen på eftermiddagen så det skall bli kul att försöka komma lite i ordning. Nämliugen så också att lillebrorsan kanske skall vara i lägenheten en natt med sin tjej så då måste det ju vara lite i ordning så dom slipper att kliva i alla kartonger. Så vi får se hur mycket vi hinner med i morgon.


Har inte skrivit så mycket om lägenheten men det finns inte så mycket att skriva mer än att vi kommer att trivas som fan och att allt just nu känns perfekkt. Vi har en bra och fin balkong ett badkar jippi och ett ordentligt kök det är våra plus det var exakt dom sakerna som vi ville ha.

Sen bor det en hund precis under oss som verkar att vara i Obelix ålder så det kan nog bli kul man kanske kan snacka med dom så kanske Obelix också får en kompis. Verkar inte kunna bli bättre, bara stackars Magnus som måste pendla men jag får se till att uppmuntra honom.

Nu skall jag göra lunch till min man så kanske skriver lite senare :)

Puss på er!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Lensen - 6 juli 2011 21:45

Nu har jag bytt plats på min blogg och hoppas att ni skall följa mig där istället :)   http://melwinomamma.blogg.se ...

Av Caroline Lensen - 4 juli 2011 20:34

Då var det måndag igen... undrar egentligen hur många måndagar man kommer att vara med om innan man dör...IDag vaknade Melwin tidigt efter att ha skrikit till klockan halv tre på natten...vet inte varför riktigt mer än att han hellre ville vara uppe ...

Av Caroline Lensen - 3 juli 2011 13:39

Ja i helgen är vi i Trädet hos mina föräldrar, fast av dom två så är det bara min pappa som är här. Min mamma är i Göteborg och jobbar. Här är också två av mina bröder och min morfar var här igår men åkte tidigt idag för att åka på en loppis. Igår gj...

Av Caroline Lensen - 1 juli 2011 23:29

Ja idag har föräldrarna Lensén legat hemma sjuka med en liten piggelin kille, som haft en massa energi. Klockan 14.20 fick jag en tid till läkaren eftersom jag trodde jag fått hasfluss, men som tur var så var det inte så. När vi kom hem åt vi lite ma...

Av Caroline Lensen - 30 juni 2011 17:32

Ja idag har jag och Melwin varit hos tandläkaren och dom kollade hans tänder och jag fick beröm för att jag borstat dom så fint och dom tyckte han hade jätte fina tänder :) Då växte jag några meter kan jag ju ärligt säga. För ja det är jag som sköter...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards